Vis full versjon : Fysioterapi
mamman til lillegutt og spiren
24-03-2009, 20:25
Jeg har fått time til fysioterapi i mårra på grunn av bekkenet mitt. Jeg har aldri vært til noe som helst behandling så jeg lurer litt da... :sparke:
Hva skal jeg ha på meg...? Skal jeg gjøre øvelser at jeg burde ha treningstøy eller er det bare knaing og strekking... Noen som har fått behandling og kan informere en uvitende :rødme:
minimarken
24-03-2009, 20:29
Hei du - først av alt: håper du får en god opplevelse i morgen.
Svarer deg jeg siden jeg er fysioterapeut:
Sannsynligvis vil fysioterapeuten sjekke ryggen og bekkenet ditt - uten for mye tøy på: boksershorts og en god bh er derfor greit å ha på seg.
Med tanke på øvelser: ta på litt lett tøy og gode sko, er ikke sikkert det blir så mye første gangen, men man vet aldri.
Masse lykke til :klemme:
Jeg pleier ha på meg joggebukse. Har hatt vanlige bukser ett par ganger, men det er rett og slett uprakatisk på mange måter. Først når han skal trekke buksa litt ned for å få knadd setemuskulaturen, og senere når han skal strekke ut. Jeans gjør det liksom litt vanskelig å få strukket ordentlig ut i. Dessuten har jeg treningsopplegg i gymrommet der etter knainga, og da er det greit å ha treningstøy på. :nikker:
mamman til lillegutt og spiren
24-03-2009, 20:55
Takk for svar :) Greit å være litt forberedt :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.