PDA

Vis full versjon : Ja jeg leser uten å svare jeg også

Miro
13-08-2002, 00:32
Det er skikkelig flaut:o Velger å være inkognito nå da:cool:

Ja, jeg innrømmer at jeg leser innlegg uten å svare jeg også, men det var bedre før, da vi ikke så hvor mange som hadde lest.

:bonk: Slå meg i huet med noe hardt no' Jeg mente ikke å være sytete eller noe med innlegget mitt lenger ned altså:p

OK?:kidoki:

Nå går jeg å får ryggmassasje av Miromannen, han har nå lovet meg det i over 1 time, bare jeg gikk å gjorde meg i stand til å legge meg.

Litt lei seg er jeg også hvis jeg tråkket noen på tærne:leiseg: Ikke meningen.

Kos og massevis av hilsen fra Miro:klem:

Mila
13-08-2002, 01:18
Jeg synes faktisk det var helt topp jeg Miro at du skrev det slik du gjorde:klapp: . det ga meg et lite puff i rompen (som har en tendens til å være fryktelig treg). :o

En stor takk til deg Miro

Sprett
13-08-2002, 01:49
Skjønte veldig godt hva du mente med innlegget ditt tidligere. Det var bare det at det "traff" meg veldig!
Følte meg veldig skyldig og har jo sett noen ganger at forskjellige har sagt at de leser jevnlig men er ikke så flinke til å skrive selv.

Ser jo selv at innlegget mitt hvor jeg føler meg skyldig har blitt lest av utrolig mange, men kun 2 har svart. Hvem er alle de andre?

Nei, vi får prøve å ikke henge oss opp i dette. Pleier også mange ganger å smugtitte over i august og oktoberklubben bare sånn for å se hva som foregår der. For det første har de det ikke så hyggelig som oss, ikke så mange meldinger og de er sikkert kjempehyggelige der - men det er en spesiell stemning her inne i Septemberklubben. Og stemningen har en smittende effekt.

Nei, ikke beklag deg eller unnskyld deg Miro.
Tror vi nesten alle sammen kunne skrevet innlegget ditt. Og sikkert mange kunne svart som jeg gjorde eller noen av de andre. Du har ikke tråkket noen på tærne. Synes det er flott at vi er ærlige og får i gang diskusjoner eller meninger.

Kos deg med mannen din
Natta klem Sprett
33+5

Anne M
13-08-2002, 18:27
Det gjør vi nok alle... :bonk:
MEN, det viktigste er jo å svare der en har noe å komme med???
Men klart det føles rart når noen har sett innleggene våre 100 ganger,og en har 8 svar eller noe sånt? :???:

Velger å tro at det er i god hensikt... (les: nysgjerrighet...) :lol:

:findag:

Klem Anne M + lillegutt 33+4 :baby: