PDA

Vis full versjon : Hvordan har du det nå!

Tidl. bruker
06-09-2002, 20:40
Termin 5 mars
er 14+4 på vei

Ultralyd: Har ikke fått time ennå ,men skal ca. sånn 18 uker på vei. Vil ikke vite kjønnet

Hjertelyd Nei ikke ennå. Skal spørre på 4 mnds kontrollen.

Kjønn: Har en jentefølelse. Da Amalie, men blir det en gutt blir jeg like glad :)

Formen: I i dorlig form! Er ganske trett til tider, men mye trøttere for noen uker siden. Legen sjekker meg for stoffskifte. Pluss har bekkenløsnig og fremdeles blødniger i svangerskapet. :(
Dorlig matlyst.
Hormonene spretter fra blid til sur Hissig og lett sur er jeg ennå. Bli så fort lei meg for ingenting.

Magen: Jeg og min mann ser magen ikke så synlig ennå uten på klærene. Går fremdeles inn i buksene mine. Men snart tenk på kjøpe mamma busker. Men venter litt.... ;)

Livstegn: ja skjenner det av og til. En god følese

Diller : På ferskt kneipbrød. :) Ikke glad i middagsmat. :(

Helgeplaner :Slappe av med gutten vår på 16 mnd. :) Mens minn mann må jobbe på huset vårt. :(

Hvilket vær det er her? Er kaldt her, men høst. Må pleie min syke :storeb: . Har omgangssyke. Stakker. Håper ikke jeg også får det. Ikke godt å ha slikt.

Har mageboeren noen storesøsken? Ja, den lille har en storesøster på 16 mnd. Torbjørn heter han og vil forgude babyen når den kommer. Elsker babyer. !!!

Meg
06-09-2002, 21:11
Termin: Meg sier 28.mars, lege 24. mars, 11+0

UL: Tidlig UL på tirsdag som kommer

Hjertelyd: Nope, men kanskje hos jormor 9.oktober

Kjønn: jente eller gutt tror jeg

Formen: Ingen dag er lik. Men over gjennomsnittet bra tror jeg

Magen: kollapset for flere uker siden. Bukser som var akkurat før, kan jeg bare parkere

Livstegn: Nei..

Diller: Vet ikke om det er dille, men det går nedpå med nektariner så det suser. Ellers foretrekker jeg enkel mat, ingen smaksbomber. Ciabatta med salat er favoritt om dagen.

Helgeplaner: Kose meg med sambo som jeg ikke har sett på en uke. Kanskje på kino..?

Været: Begynnende høst, litt grått

Storesøsken: (halv)bror på 6 år

Anja22
07-09-2002, 14:58
Termin 3 mars. Er 14+6 idag.

Ultralyd:Skal den 26 kl halv ett. Gleder meg kjempe mye vil være ca 18 uker på veg da.

Hjertelyd: Ja vi leta lenge på plutselig bestemmte småen seg for å vise mamma at her er eg. titt titt.

Kjønn: Føler at denne gangen er det gutt. Aner ikke hvorfor men ved forrige svangerskap følte eg det var ei jente og det var det.
Ser de det på UL har eg lyst til og vite sånn som sist.

Formen:Ja formen ja. Blir rasende på sambo for ingenting nesten. Håper han forstår at denne gangen har eg mer hormoner og er lei for det. prøver og forklare men han har sikkert hormoner han også for han blir lett sur han og..hehe..
Mat lyst har eg litt av men middag er ikke no godt lenger holder meg for det meste til frukt og grønnt det er snaskens..
Fått litt bekken problemer håper det gir seg......

Magen: Den er begynnt og komme den ja er mye større denne gangen på denne tiden en forrige. kanskje derfor eg tror det er gutt.

Livstegn: Jepp livlig krabat dette.

Diller : Må vel bli frukt og sånnt det da.

Helgeplaner :Kose meg med Vilde og sambo. Håper vi kommer oss gjennom en helg uten noe som en liten sur mine på noen av oss.

Hvilket vær det er her? Det er høst og eg liker det!! Skal ut å trille litt i regn været og nyte været ingenting er som høsten!!

Har mageboeren noen storesøsken? Jepp som det står noen plasser oppe så sakl han/hun få seg en storesøster som vil da være ca 15 mnd eldre..

Vi GLEDER oss masse....

Cazandra
07-09-2002, 20:44
Termin 24 mars
er 11+5 på vei!

Ultralyd: Har fått time den 22.Oktober klokken 10...gleder meg sånn *sukk*

Hjertelyd:LEgen turte ikke å lytte etter den, var redd jeg kom til å bli engstelig hvis den uteble!

Kjønn: Har enguttefølelse, men det er nok fordi jeg har en jente fra før:p

Formen:Er igrunn i kjempeform:) Trett og uopplagt føler jeg meg til tider. Men elllers fint! Hard mage!!!:(

Magen: Jeg ser magen, og kjenner godt livmoren både når jeg sitter og står. Har to mammabukser og det er deilig. Ellers så må knappen opp når jeg sitter;)

Livstegn: Har ikke kjent noe, men føler at jeg gjør. Men tror ikke at det er babyen!

Diller : Surt...Mmmm sitron på spruteflaske:nam:

Helgeplaner :Slappe av og pakke ned:p Sitte barnevakt for niesen min på 9 år, Koser seg med Sarah Elise! :)

Hvilket vær det er her? Været er litt kjøligere, opphold...men regna fælt i går. 12 grader i 23 tiden!

Har mageboeren noen storesøsken? Ja den lille har en storesøster på snart 14 mnd. Hun vil væer 19 1/2 mnd når babyen ventes:)