PDA

Vis full versjon : er det virkelig mulig?! ikke tre tette vel?!

Uregistrerte
02-04-2009, 20:46
sitter her og skjelver. er helt stresset.
Vi har to barn, to tette. født i 07 og 08. perfekte små herlige skjønninger!
etter sistemann (på 5 mnd) har vi hatt sex to ganger(!!)
og da med kondom. ingen tegn til at de har sprukket.

Fikk så en kort blødning i begynnelsen av desember, to uker etterpå igjen kom mensen.
så kom den ikke tilbake noe mer.
tok en test for få uker siden. negativ. takk gud!
i dag kom mensen igjen, MEN nå er det som om jeg har små spark i magen!!
herregud, er det sant?!
jeg er superstresset og håper at det kun er leamus, som er uregelmessig, på forskjellige steder og som ikke gir seg :sparke:
for hvordan skal det gå med sånn som feks foreldrepenger?
Jeg er jo i permisjon frem til august, jeg får jo ikke tjent opp noe penger før evt neste mann.

nei, dette MÅ være innbilning.. måtte bare få det ut.
noen med erfaring?!

Smula
02-04-2009, 20:50
Jeg har opplevd fantomspark utenfor svangerskap mange ganger jeg, altså! :jupp: Mensen pleier ofte være uregelmessig etter fødsel, og med kondom som ikke har sprukket og negativ test ville jeg nok slått meg til ro med at det bare er fantomspark. Om du fortsetter å bekymre deg for dette kan du jo ta en tur til legen og be om å få tatt en hCGtest, da. :nikker:

Molly78
02-04-2009, 20:50
Det er nok fantomspark ja. Med mensen og negativ test så kan du nok være ganske trygg på det.

Uregistrerte
02-04-2009, 21:02
Da puster jeg ut og satser på at det er fantomspark.

men altså, vi har ikke sjekket om kondomene har sprukket eller ei, bare en rask sjekk og så kast.. så helt hundre prosent sikker på det er jeg jo ikke.

kjøper uansett en test i morgen, bare for sikkerhets skyld, orker ikke å bekymre meg unødig,
blir så stresset av sånn.

fullammer gjør jeg jo også, så sjansene er jo minimale da ;)

herregud, mannen min ville ha svimt av hvis en tredjemann var på vei :dåne:

Smula
02-04-2009, 21:09
Fullamming er omstridt prevensjon, altså (selv om dere bruker kondom i tillegg). Jeg har fullammet og alikevel fått tilbake mensen urettferdig tidlig, og helt regelmessig fra første stund. Vi har vist oss å være relativt fruktbare (understatement of the year... :knegg: ), så her telles ikke fullamming med i regninga når det kommer til sannsynlighet for å bli gravid. Eneste fullamminga sørger for her i gården ift å forhindre svangerskap, er at det sørger for fint lite "alenetid" på meg og mannen. :knegg:

H.I
02-04-2009, 21:18
hehe.. jeg kunne aldri ha brukt amming som prevensjon altså, med fare for at noen skulle misforstå ;)

Smula
02-04-2009, 21:20
Var mer de minimale sjansene pga fullamminga jeg siktet til altså. ;)

Merete
03-04-2009, 23:10
Hvordan gikk det da? Har du testa i dag? :blafre:

HovedInnlegger
10-04-2009, 21:31
Hvordan gikk det da? Har du testa i dag? :blafre:

Jeg testet aldri, sparkene ga seg, så det var nok kun fantomspark.
*pusterlettetut*