stratos
06-09-2002, 21:00
er flotte greier, gitt! Jeg var litt bekymret for at den lille kom til å være like aktiv som da vi lette etter hjertelyden forrige uke, men det kunne jeg ha spart meg. Helt nederst ved skambenet lå h*n godt krøket sammen og sov så søtt. Hjertelyden var 140 (152 forrige uke). Det tok litt tid før teknikeren fikk tatt de mål hun skulle for det var vanskelig å komme til! Så jeg tok meg en tur på do og gikk litt rundt omkring før vi prøvde igjen og da ble det litt mer bevegelse.
Storebror og Pappa fikk komme inn og høre hjertelyd og se den lille. Utrolig! Vi så det lille fjeset, armene, bena, t.o.m. tær! Fikk noen bilder også, men har ikke scanner, så det tar nok litt tid før jeg får lagt dem opp. Det var et flott ett av ansiktet!
Det så ut som om alt var som det skulle, men teknikerne sier ikke så mye før de har gått gjennom alle bildene, tatt alle mål, og konsultert med dr. Neste jordmorstime får jeg all detaljer.
Hodet målte 1 uke større, men vi kommer ikke til å forandre noen termindato. Jeg vet når h*n ble laget og teller deretter!
Til dere som ikke har vært på u/l ennå; dere har noe å glede dere til!!! :lol
Storebror og Pappa fikk komme inn og høre hjertelyd og se den lille. Utrolig! Vi så det lille fjeset, armene, bena, t.o.m. tær! Fikk noen bilder også, men har ikke scanner, så det tar nok litt tid før jeg får lagt dem opp. Det var et flott ett av ansiktet!
Det så ut som om alt var som det skulle, men teknikerne sier ikke så mye før de har gått gjennom alle bildene, tatt alle mål, og konsultert med dr. Neste jordmorstime får jeg all detaljer.
Hodet målte 1 uke større, men vi kommer ikke til å forandre noen termindato. Jeg vet når h*n ble laget og teller deretter!
Til dere som ikke har vært på u/l ennå; dere har noe å glede dere til!!! :lol