PDA

Vis full versjon : Litt av hvert...

Nasse
13-08-2002, 00:34
Fikk plutselig så mange tanker om så mangt

Sitter her og svarer på innlegg og skriver under med Nasse (4dg til Ksn). Plutselig gikk det opp for meg at jeg egentlig bare hører til her inne frem til helgen. Ble litt :leiseg: jeg da. Hvordan er det med dere andre- hopper dere rett over til NM, eller kommer dere til å være her innimellom også??? det vil jo gå en god stund til alle kommer over til NM....

Så kommer tanken på at jeg bare har tre dager med baby i magen igjen. Egentlig en deilig følelse, for det er ikke å komme bort fra at det er tungt, kynnerne plager meg, jeg strever med å sove, snu meg osv, har konstant dårlig samvittighet over å ikke strekke til ifht. storebror på 17 mnd. og følelsen av å ikke ha noe å ha på seg som passer hverken når det gjelder bredde eller lengde....

Men så er det såå kos å kjenne de etterhvert kraftige bevegelsene fra den lille-store babyen i magen min. Har begynt å tenke mye på hvordan han ser ut, og hvordan hverdagen blir etter vi kommer hjem. Har igrunnen hele tiden gått og innbilt meg at det er en identisk baby med storebror som kommer ut :latter: Men det jo ikke gitt...

NÅ skal jeg rigge istand vugge og vogn:D Dvs. Jeg MÅ bare ha med meg dagens episode av 24... hadde ikke begynt å følge med den serien, men etter helgens repriser ble jeg hekta allikavel:gal:

Ha en fortsatt fin kveld.

:klem: Nasse og lille-nasse:baby:

Anne M
13-08-2002, 18:15
Skjønner godt følelsen din...
Men jeg regner med å være blant de siste ut her,så da sees vi vel alle på NM? Ellers er det sikkert ingen som blir lei seg om du tilbringer tiden med oss her til vi kommer etter?
Mange av oss er jo misunnelige på deg som snart er feridg,men det er jo samtidig sååå deilig å ha den lille i magen?
Uansett håper jeg september-klubben består, det har vært berikende å gå gravid samtidig som alle dere andre!!! :klapp:

Finfin dag til deg og masse lykkeønskinger til fredagen :birth:

Klem Anne M + lillegutt 33+4 :baby: