Vis full versjon : Merkelig
Leser på spørreundersøkelsen her at de fleste synes sexlivet er blitt dårligere. Selv har jeg alltid hatt sansen for sex, og kan gjerne "hoppe på" samboeren min.
Etter at vi fant ut at jeg var gravid, er han blitt mye mykere, mer forsiktig og mye mer oppmerksom. Tidligere ga han f.... i forspill, nå kan han ha forspill i timesvis :klapp:
Vi satt oss ned og snakket sammen om sexlivet etter vi fant ut om graviditeten, og så setter vi gjerne av en hel lørdag der vi kun skal bry oss om hverandre. Vi slår av lyden på telefonen, tenner stearinlys når det blir mørkt og bare koser. senere dusjer vi sammen og lager middag....
Prøv dette folkens ;)
:findag:
mamsen27
10-04-2003, 22:59
Det er ikke så enkelt å være impulsiv og ha forspill i 3 timer når man har barn fra før,så utnytt den tiden du er "barnløs".
Når man har 1-2-3-4 barn må nesten alt planlegges.
Og spesielt når man har baby.
sleng barna over til bestemoren ;)
mamsen27
10-04-2003, 23:04
Det kalles planlegging det også.........:p ;)
Planlagt eller ikke: Koz er viktig!
Men så er det liksom det å GJØRE det.
Det å bruke barnevakt, er liksom noe man gjør når man skal noe utenfor heimen. Lurer på hvor mange som sender ungene ut for å få kosefri :latter: ?
(Helt sikkert noe de fleste burde gjøre oftere!)
Besteforeldre har dessuten det med å spørre hva man skal når de skal passe barna.......*fnis*
Jeg er i den situasjon at min datter har en annen pappa enn min elskede. Så hun besøker han faste helger, og da er det fritt fram for oss. Jippi! - Det benytter vi oss av :D
Men det blir annerledes når vi får vårt eget felles barn.... Og da skal jeg huske at vi må ta oss kosefri (så får vi finne på noe sprøyt å fortelle nyskjerrige besteforeldre...)
K@roline
19-04-2003, 07:38
Heisann...
Jeg har også alltid hatt sansen for sex. Forspill for meg er viktigere nå enn noen gang fordi jeg er og blir fort utrolig tørr i skjeden midt under akten. Derfor må typen stå på mer for tiden. Min type har også myknet seg veldig opp og har blitt mer "god" på en måte.
Lykke til videre da...
Filifjonk
24-04-2003, 17:28
Kosefri???? Det er et fremmedord her hos oss. Vi bruker besteforeldre og andre som barnevakt bare når vi skal ut. Det ene settet med besteforeldre bor så langt unna, så vi vil ikke slite ut de få barnevaktene vi har tilgang på. Vi må dessuten bruke to sett med barnevakter hver gang pga aldersforskjellen på barna. Den ene vil dit og den andre dit. Og er de sammen blir det krangling. Så hos oss foregår alt etter mørkets frembrudd og da helst på slutten av helgen når vi har litt overskudd..
Hverdagens harde realiteter..
Lett å glemme for de som ikke har barn fra før..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.