Vis full versjon : Først ute?
Malinmor
06-09-2002, 23:55
Jeg lurer på hvem som blir første mann (dame) ut i oktoberklubben? Det kan like så gått være ei som har termin i midten av oktober som i begynnelsen av oktober:p Likeledes så kan jo første fødsel begynne allerede nå snart;) Jeg tipper førstemann ut er i midten av september jeg:D Så nå blir det artig her inne på oktoberklubben utover i september:D GLEDER MEG TIL Å LESE OM ALLE SOM FØDER FØR MEG!!!! :birth: :birth: :birth: :birth: :birth: :birth: :birth: :birth: :birth: :birth: :birth: Nå skjer det snart saker her;)
Bare satt og tenkte på dette akkurat nå:uff:
:stakar: :findag:
Vi venter i spenning :)
Hvem blir første mann ut tro jeg har bett min om å vente litt :p
Han ville ut litt tidlig men det har roet seg ned igjen :klapp: :klapp: :klapp:
Han kommer når det passer han men det blir spenende når vi får hilse på han :D :D :D
Snus og:baby: 33+6
Jeg har vært på svangerskapskurs og helt klar til å :birth: !
Jeg gleder meg utrolig til fødselen og til å få møte :baby: som har bodd der inne i ni mnd.
Håper ikke jeg blir gåendes langt over terminen:p
:baby: 35+0
-Marlene-
07-09-2002, 03:27
jeg KREVER herved å få føde sist jeg...
da kan jeg lese om deres fødsel først, og grue meg litt til...
så det er bare å begynne folkens!!!!
:D
:leiseg:
Men det ser unektelig ut til at det blir slutten av september og vel så det før jeg får hilse på mine to håpefulle! Det grinefjeset er for all del lagt inn med en porsjon humor - jeg er nemlig kjempeglad for hver dag de får være inni magen min, selv om jeg nå begynner å bli LEI... Ja - det gjør jeg faktisk...:blush:
Skulle hatt keisersnitt i midten av denne mnd, men nå blir det sannsynligvis vanlig :birth: likevel. Og det er jeg på sett og vis glad for. Men jeg har lite kynnere og lang livmorhals, så ingenting tyder på at noe skjer før jeg likevel blir satt i gang - uke 38/39.
Så hvem som blir først - det er et åpent spørsmål!!! Spennende!
lotus, T-27 (tror jeg - er ikke helt sikker på den regnemåten, jeg?!):???:
Verdande
07-09-2002, 14:41
JA det er spennende, tenkte faktisk litt på det i sted jeg også.... For nå begynner det jo å nærmer seg tre uker før for enkelte, og tre uker før termin blir jo regnet som fullbårent.... :)
Men jeg kan godt melde meg til å være blant dei første jeg.... Et par uker til og jeg er klar! Fødte 15 dager før termin første gang, og det var helt supert. Det var ikke for tidlig, samtidig slapp eg å vente så lenge.
Sjekket boken min fra den gang, og da hadde jeg to cm og godt modnet mormun tre uker før termin, andre gang hadde jeg tre cm og nesten helt avflatet mormunn en uke før termin. Den gangen fødte jeg to dager før UL-termin.
Men nr tre er en luring, så hvem veit?
Gleder meg uansett til å lese om fødslene til alle her, og krysser fingre for at alle får en flott opplevelse!!!
Klem fra Verdande, T- 31 ( da må det jo være lov å begynne nedtellingen?)
:findag:
En knapp på Verdane og Puncky som første mann/klvinne ut i Oktoberklubben...
Ikke spør hvorfor, men det har jeg på følelsen av......:lol:
Ellers så gjør det ikke meg noe å være av de første ut, men jeg har jo ikke termin før i slutten av Oktober...:uff:
Ja, det begynner å nærme seg for mange nå, og det er spennende å se hvem som er først ute.
For meg er det litt uvirkelig at noen av dere teller t- allerede, da jeg selv er nesten 2 mnd unna termin.
Så jeg er nok ikke den som kommer først i mål, nei. Men jeg sier ikke nei takk til å føde i siste halvdel av oktober da.
Jeg smugstarter på nedtellingen jeg......
Jeg har ikke noe lyst til at junior skal komme ut før om tidligst to uker, men etter det er det fritt fram.....
Med meg er vi tre bekjente som har termin med en ukes mellomrom i oktober. 5-12-20 oktober... Spennende å se hvem av oss som føder først.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.