PDA

Vis full versjon : Kontroll idag!

sola
07-09-2002, 00:07
Hei!

Var i dag til vanlig kontroll, etter et par turer med falsk alarm siste uken:bonk: Først pga mange kynnere og så pga at jeg var usikker på om vannet hadde gått:???:

Her er de ferske tallene;
Uke; 34+2
Vekt; Jeg slapp å veie meg, de virker veldig lite interessert i vekten, greitt for meg:D
BT; 120/75:klapp:
Urin; Neg.

Tok ctg, begge har det helt topp, hadde hikke hver sine lange perioder, skikkelig artig!!

Alt i alt strålende fornøyd, legen sa de hadde diskutert seg frem til at jeg mest sannsynlig blir satt igang etter fullgåtte 38 uker hvis ikke noe skjer før......det er 26 dager til;) Dette fordi de har erfaring med at tvillinggravides livmor kan bli så stor at riene ikke blit effektive nok!:???:

Klem Sola 34+2 og :baby: :baby:

lotus
07-09-2002, 12:47
Nå går det jo på skinner - over 34 uker også! Kjempeflott! :D :D

Jeg blir også forløst/satt i gang rundt uke 38, men legen min sa at jeg antakelig ikke vil bli satt i gang med drypp og/eller gele, da jeg virker veldig lite fødeklar (livmorhalsen er fremdeles 4 cm!). De har erfaring med nettopp dette med ineffektive rier samt at det drøyer ut - noe de i de fleste tvillingfødsler ønsker å unngå.

Så nå får vi se om det skjer noe før dess!

Lykke til videre - vi får holde hverandre oppdatert!

lotus, 36+3

Hoppe74
08-09-2002, 03:46
Det nærmer seg nå :klapp: :klapp:

Jeg gleder meg over å høre nytt fra dere som er fødeklare. Det er jo så spennende nå :)

Men vi får jo håpe du kan gå til iallefall uke 36 da Sola. Da slipper de jo mest sannsynlig kuvøse og det er jo det beste.

Klem fra Hoppe74 :baby: :baby: 29+1

Tilden
08-09-2002, 19:28
Bare 26 dager - det er jo ikke lenge til! :klapp:

Flotte tall - godt å høre at alt er bra!!

Klem fra Dee og gutta, 30+2
:baby: :baby: