Kleopatra
05-05-2009, 19:39
Er jo ganske så tidlig som dere ser, men allerede har jeg blødd neseblod to ganger! Og det er ikke bare litt heller. Det fosser! I dag bl.a satt jeg i lunsjen og kjente det kom. Hadde papir i veska heldigvis og fikk løpt inn på do!
Der satt jeg i en halvtime ca før det gikk over! Pulserte på en måte :urk:
Og når det begynte å tette seg i nesa rant det nedover i halsen :kvalm:
Var redd jeg skulle besvime et par ganger.
Men altså.. Noen som har noen smarte ideer til hva jeg kan gjøre/ikke gjøre? Har hørt at sjokolade kan gjøre at det blør litt lettere siden det øker blodsukkeret. Hva tror dere om det?
Er det ikke noe å gjøre med er det jo greit nok, helt klart verdt det i forhold til hva som (forhåpentligvis) kommer i januar. Men om det er noe jeg kan gjøre for å lette det litt hadde jo ikke det gjort noe heller ;)
Der satt jeg i en halvtime ca før det gikk over! Pulserte på en måte :urk:
Og når det begynte å tette seg i nesa rant det nedover i halsen :kvalm:
Var redd jeg skulle besvime et par ganger.
Men altså.. Noen som har noen smarte ideer til hva jeg kan gjøre/ikke gjøre? Har hørt at sjokolade kan gjøre at det blør litt lettere siden det øker blodsukkeret. Hva tror dere om det?
Er det ikke noe å gjøre med er det jo greit nok, helt klart verdt det i forhold til hva som (forhåpentligvis) kommer i januar. Men om det er noe jeg kan gjøre for å lette det litt hadde jo ikke det gjort noe heller ;)