PDA

Vis full versjon : Barn til våren!

Nuppa
07-09-2002, 01:22
Heisann! :vink:

:baby: til våren, det blir annerledes det. :)
Vi andre her i familien er født på høsten og om vinteren.
Selv om det er ganske tidlig i svangerskapet, så sitter jeg å drømmer om å trille turer til våren.
Denne gangen MÅ det gå bra!
Var hos legen i dag på første svangerskapskontroll, og han skulle ordne med tidlig UL.
Veldig real legen min skal jeg si dere! :klapp:
Han skulle gjøre alt for at jeg skulle klare å følge dere trivelige jenter frem til mai. ;)

Hilsen en veldig trøtt Nuppa.

:sover:

Nuta
07-09-2002, 02:38
Jeg sunes også det er deilig og få babyen på våren!! Jeg fikk Sunniva i februar, og du blir litt mer innesittende på vinteren!

Lykke til på ultralyden!!(heldiggrisen!!)

Tidl. bruker
07-09-2002, 12:23
Hei Nuppa og velkommen hit. Er enig med deg at det er fint å bli født i mai. Jeg har selv bursdag 1. mai og har termin 2. Håper at vi får hver vår bursdag.

Lykke til på UL, du er heldig som får så tidlig.

Tidligere bruker
07-09-2002, 12:50
Hei og velkommen!!

Jeg har en vårbaby fra før jeg. Min minste er født april 01, og jeg synes det er en vedlig fin tid å få baby på. Så vi har alle noe å se frem til.

Trille turer i den friske og gode vårluften. Litt kaldt men samtidig snev av at det snart blir sommer:)

Det skal bli en herlig ventetid.

Lykke til med tidlig UL!

Qatrine
07-09-2002, 13:12
Hei Nuppa!

Først og fremst gratulerer med spiren!

Selv har jeg en gutt født i slutten av mars, og det var virkelig en flott tid å få baby på. Når høsten og vinteren kommer så er han liksom stor, og tåler litt mer:)

Bra at du er fornøyd med legen din, og at du får tidlig UL! (Heldiggrisen;))

Lykke til videre, vi snakkes!

Nurre
07-09-2002, 16:05
Vår-baby blir flott :klapp: Forrige fikk jeg på høsten og det er ikke bare morro å trille på holke og i sørpe. HURRA for våren. I tillegg så er de litt større ved skolestart enn de som er født sent på året. Du kan merke noe forskjell de første årene på skolen...

Hvor tidlig er det du får ul? Regner med å ta en rundt U 7. Får det siden dette er ivf-forsøk, + at jeg hadde en abort (MA) sist..

Nuppa
08-09-2002, 01:33
Vet ikke helt når jeg får UL. Så raskt som mulig sa legen.
Må sende henvendelse til sykehuset først, så får jeg brev i posten.

Lykke til med din/e lille spire!:klapp:

Klemz fra Nuppa.