PDA

Vis full versjon : Noen som vet om en god ansiktskrem?

Lille_trille
01-06-2009, 22:14
Sliter litt med tørr hud i ansiktet og trenger en god krem som ikke inneholder noe som kan skade den lille i magen.

marita_81
02-06-2009, 08:04
Kan anbefale Decleor nutri-delice, den er til tørr hud.
På strawberrynet.com får du kjøpt den en del billigere enn i hudpleiesalong i Norge ;)

Fransiscka
02-06-2009, 08:17
Et merke som skiller seg desidert ut, synes jeg, er Matis. En av Matis kremer med fantastisk fuktighet, uten å virke seig eller tung og klissete, er Matis paris response vitalite regenerating cream. Fantastisk!
:)

marita_81
02-06-2009, 09:24
^ Ja kan skrive under på at Matis også har nydelige kremer, bruker Matis selv :) Da må du i hudpleiesalong, for jeg har i allefall ikke sett Matis i salg på nettet.

Meiose
02-06-2009, 10:16
Jeg har brukt Dermalogica i ganske mange år, det er ett av de få merkene jeg tåler. Har rens fra La Roche (apotek), og den er også veldig lite skumle stoffer i!

Den dagen jeg har for mye penger til hudpleieprodukter skal jeg kjøpe meg serien REN. Ingen parabener, parfyme, eller noenting i den.

Men er det sånn at babyen tar skade av en krem man bare smører tynt i ansiktet? I såfall må jeg revurdere kortisonkremene mine! :shock:

mamman til lillegutt og spiren
02-06-2009, 10:26
Biotherm sine kremer syns jeg er gode i alle fall...

marita_81
02-06-2009, 20:16
Men er det sånn at babyen tar skade av en krem man bare smører tynt i ansiktet? I såfall må jeg revurdere kortisonkremene mine! :shock:

Nei for det er nesten ingen ingredienser som er små nok til å trenge helt ned i huden engang ;)