PDA

Vis full versjon : Blodblandet utflod!

mocca1
13-04-2003, 01:34
Jeg er ikke gravid likevel..:( men vi prøver jo fortsatt.

Siden eggløsning for en uke siden har jeg hatt bloblandet utflod. Utfloden er tynn som vann..

Uken før eggløsning var livmortappen svært øm.. Det gjorde også vondt og ha samleie..

Noen som har erfaringer med dette??

Filifjonk
13-04-2003, 12:27
Jeg har ikke hatt det du beskriver, men dersom du har vært prøver en godt stund bør du oppsøke lege for å få undersøkt om det er noe galt. Øm livmortapp pleier å indikere at man er fruktbar og at eggløsning er forestående. Men blodblandet utflod kan være så veldig mye. Sprukkne blodkar, revne, resultat av litt tøff sex.. infeksjon, you name it.. sjekk det ut med lege. Det er det beste rådet jeg kan gi.

mocca1
13-04-2003, 15:32
Får vel komme meg til lege ja..

Blødningen kan i alle fall ikke skyldes sex.. Det begynte før vi hadde det. Og livmortappen var så øm så det gjorde vondt og berøre den..

Den er ikke øm nå lenger.. men det er denne blodblandete utfloden da..

Vi har vært prøvere i snart 3 måneder nå.. Får vel ringe legen i morgen da.. Blir litt beskymret for at noe er galt.. :(

Filifjonk
13-04-2003, 16:26
Utredning om årsak til ufrivillig barnløshet får du ikke etter bare 3 måneders prøvetid.. Kom på noe.. brukt p-pille eller spiral? Da kan det være at mensen din ikke er i rute og at du derfor får slike rare blødninger. Har du nylig fjernet spiral kan det være at det er nettopp det som forårsaker blødningen.. en liten rift eller noe. Men snakk med legen din uansett..

mocca1
14-04-2003, 10:31
Nei, jeg tror ikke jeg er ufruktbar..

Det er bare så sinnsykt ubehagelig og småblø hele tiden.. Nå har jeg snart småblødd i 2 uker og om en uke til venter mensen. Er så lei truseinnlegg!!!

Også er den livmortappen så øm.. Det gjør vondt og ta på den liksom. Ikke særlig godt og prøve da kan du si.

Jeg sluttet på P-piller i januar.. Mensen var normal i februar og mars.. Men p-pille slutt skal vel ikke gi vond livmortapp så lenge etter??

Kanskje en infeksjon jeg har fått? Ringe legen i dag uansett...