Vis full versjon : Hvor skal knøttet sove? (bilder)
Kan vi ikke lage en tråd med bilder av knøttenes første soveplass??
Lille kråke skal tilbringe sine første uker i denne vuggen som to av de kommende oldefedrene har laget (fabelmannen sov i den som liten!). Skal sy fint sengetøy til den, og lage en liten himmel over, tror det blir fint :)
På den ene kortenden står navn og fødselsdato for de som bruker vuggen, på den andre siden er "Den fyrste song eg høyrde fekk" skrevet på :hjerter:
(Var ikke lett å få med da bildene er overført fra video!)
Legg inn bilder av deres vugger, senger, kurver osv., da!
fabel og lille kråke, 30+4
Trodde jeg klarte å legge inn to bilder på en gang, jeg.....men neidaaaaaa :???:
Her er ett til!
fabel 30+5
For en fin vugge, Fabel!! :)
Vi har både sprinkelseng og vugge etter Jenny og storebror, og de skal nurket også få sove i! :)
Sprinkelseng:
http://home.online.no/~erikap/lillian/Sprinkelseng.jpg
Vugge:
http://home.online.no/~erikap/lillian/Vugge.jpg
På bildet driver Jenny med soverotering, en liten hobby hun hadde da hun var mindre. Tenk at hun har vært så liten at hun fikk plass på tvers i vugga!! Nå sover hun i "stor" barneseng!! Tiden flyr gitt..
Her skal nurket mitt sove den første tiden.
Det er samme kurv som jeg selv benyttet for snart 33 år siden.
Etter kurven, så skal vi ta i bruk en sprinkelseng. Huset vi bor i har 2 etg, og i 2 etg, med stue, så skal vi benytte en vugge, nesten lik Lillans, som er fra min kjære sin familie. Denne har vi ikke fått enda, da det skal rosemales navn og fødselsdato på denne først.
Klem fra Katta
Tidl. bruker
08-09-2002, 16:01
.....
Lillehammer
09-09-2002, 10:45
I og med at jeg mest sannsynlig bærer på en liten traktor, er vi i gang med å bygge en garasje til den lille... :p
Men HVIS det mot formodning skulle være en nusselig baby i stedet så skal h*n få sove i kurv som jeg har arvet etter søstern den første tiden. Tar liten plass og enkel å flytte på. Deretter sprinkelseng.
:findag: fra Lillehammer bildeløs (28+5)
Får ikke til dette med bilder, men vi skal i alle fall benytte sprinkelseng fra første stund på soverommet, og så har jeg lånt en vugge som skal stå i stua.
Nydelige soveplasser dere andre har:)
Lillehammer: Gleder meg til å se garasjen:latter:
Noni og :baby: Bitteliten (30+1)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.