Vis full versjon : Cyster og veske i buken....
Noen av dere som har dette? Jeg har det og det er fryktelig vondt og ubehagelig...hva har dere som eventuelt har/hatt gjort med det?
Lunalight
08-06-2009, 16:58
Har du brukt pergotime eller annen hormonstimulering så kan det være resultatet av overstimulering. Væsken dreneres som regel bort etter hvert. Cystene kan forsvinne, eller bli værende alt utfra hvilke cyster det er. Det burde du ha fått svar på.
Om du er gravid nå, er det f eks ikk så heldig om du f eks har en hormonproduserende cyste. Om det er en sjokoladecyste, kan denne også sprekke, og gi blødninger. Gyn har som regel svarene.
Jeg har ikke hatt det som gravid, men i syklusen før, og jeg kan skrive under på at det er smertefullt ja. :nemlig:
Jeg har ikke brukt hormoner i denne runden men hadde det forrige runde,da med negativt resultat.Jeg får høre med gyn på onsdag,men føler liksom jeg aldri får noe skikkelig svar på dette....skjønner at det kanskje går over av seg selv men det er forferdelig å gå sånn med tanke på jobb og livet ellers:(
Charls04
08-06-2009, 17:16
Jeg har hatt det i forbindelse med overstimulering, og da fikk jeg beskjed om å drikke mye vann. (Vannet i kroppen gikk til buken og cystene og da trengtes ekstra væske til for at ikke blodet skulle bli tykt). Jeg sverget til paracet mot smertene, og jeg kunne faktisk bevege meg etter å ha tatt to. Men ikke jobbe altså :niks: Kanskje du skulle fått deg en sykemelding til en gyn/lege har fått sett på dette og frem til du føler deg bedre?
:klemme:
Jeg har hatt det i forbindelse med overstimulering, og da fikk jeg beskjed om å drikke mye vann. (Vannet i kroppen gikk til buken og cystene og da trengtes ekstra væske til for at ikke blodet skulle bli tykt). Jeg sverget til paracet mot smertene, og jeg kunne faktisk bevege meg etter å ha tatt to. Men ikke jobbe altså :niks: Kanskje du skulle fått deg en sykemelding til en gyn/lege har fått sett på dette og frem til du føler deg bedre?
:klemme:
Skal inn til gyn på onsdag så da får jeg høre. Skriver egenmelding i dag og i morgen på jobb....selvom jeg har jobbet litt i dag og sikkert kommer til å gjøre det imorgen også...greit å jobbe så lenge mann har en grei sjef og kan tilrettelegge litt..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.