PDA

Vis full versjon : Bekkenløsning...

K@roline
14-04-2003, 04:24
Heisann... :klapp:

Hvordan vet man at man har bekkenløsnig? Hva er syptomene? Jeg har veldig vondt i venstre skinke og det er vondt helt ned til under venstre fot. Har da veldig vondt for å gå. Høres dette ut som bekkenløsning?
Håper på svar, for jeg lurer veldig...

Fortsatt god påske!!!!

Med venlig hilsen meg... :findag:

Filifjonk
16-04-2003, 16:47
Kan være det, kan også være noe annet. Nemlig isjas.. Hmmm litt av en knøtt du gir meg nå. Jeg har bekkenløsning og har hatt det i to foregående svangerskap så jeg har litt erfaring. Men hos meg sitter smertene mer i beingrinda/bekkenet. Vet at bekkenløsning kan arte seg som smerter i skinka. Må spørre om det er den siden du pleier å ligge på? Sitter smertene liksom inne i kjøttet???
På et ubestemmlig sted i skinka på en måte? Da kan det være bekkenløsning på den ene siden av bekkenet. Har du andre symptomer?? Som murringer andre steder og at smertene kommer og går etter hva du foretar deg? Lealause knokler som skrangler litt når du går? Ståling denover beina er så absolutt et symptom.. men da for både bekkenløsning og isjas.. så her må du få en faglig vurdering. Det litt for lite å gå på for at jeg kan si at du har det ene eller det andre.