Vis full versjon : Murringer
Hei alle!
Jeg har ikke kommet ut av skapet enda, for det er så tidlig. Jeg er bare 4+2 og testet positivt i helgen.
Jeg har en gang tidligere opplevd graviditet, men spontanaborterte den gang. Dette er et prøverørsforsøk, vi har prøvd i mange, mange år.
Det jeg lurer på er hvordan disse murringene i starten 'skal være'. Jeg vet at det ikke er noe fasit, men lurer på andres erfaring. Jeg murrer ganske intenst innimellom, men så roer det seg en liten stund før det starter opp igjen.
I tillegg har jeg mye utflod. (sorry detaljene) Jeg springer på do hele tia, fordi jeg tror mensen har kommet. Ikke noe tegn enda. Men jeg føler det 'renner'...
Har egentlig lite symptomer utenom ømme bryst og av og til litt kvalmebølger.
Har noen noe fornuftig (og beroligende) å fortelle meg? :D
Jeg dytter litt jeg, :sparke:
Kansje noen har noen synspunkter nå?
Evigoptimist84
16-06-2009, 19:50
Akkurat sånn har jeg det også både denne gang og sist. Murringer er helt normalt og jeg var symptomløs både sist og nå. Slapp av og nyt svangerskapet, du. Trenger ikke å bli bekymret med mindre du blør og har smerter. Skal du ikke på tidlig UL hvis dere har hatt prøverør?
:klemme:
Jo jeg skal på tidlig UL. Men det er jo lenge til. :humre:
Jeg håper på å få time i begynnelsen av Juli, hvis gyn'en ikke er på ferie da.
Hadde det på akkurat samme måte! :klemme:
Leste at økt utflod var på grunn av økt blodgjennomstrømming til underlivet, fordi slimhinnene bygger seg opp, og det liker vi! Kjentes til tider ut som om jeg hadde tissa på meg, det var skikkelig ille i starten.
Disse murringene har jeg hatt i alle varianter. I starten var det kanskje mest mensmurring, nå er det stikking, nedpressfølelse, riving og noe som ligner på menssmerter men bare kommer i korte tak.
:kryss: :lykke: :heia:
Første gang jeg var gravid hadde jeg også intense mensmurringer..husker når vi karret oss til Apoteket for å kjøpe test så sa jeg; enten må jeg være gravid, eller så må noe være riv ruskende galt - jaja, var gravid da :humre:
LYKKE, LYKKE TIL - hååååper det er deres etterlentede tur nå :klem:
Å dette var gode ting å lese. :rørt:
(nå får jeg jo helt lyst til å stå åpent fram jo :humre: ) Jeg 'kjenner' jo noen her fra SG da :blunk:
Jeg har vært å målt hcg i dag, men får ikke svar før på torsdag. Men da kan det være at jeg 'tør' å stå fram. (Det er ikke lysten det kommer ann på, det er fornuften. :knegg: )
Tjorven ♥
16-06-2009, 21:17
Jeg har allerede svart deg søta! :blafre: :klemme:
Det er gode smerter, prøv å nyt de. Du får prøve å være mer fornuftig enn meg. :knegg:
*babysyk
16-06-2009, 21:25
Jeg sier som Tjorven: nyt det :jupp: det er visst sånn det skal kjennes ut ;) Hadde det også sånn i begynnelsen, mange uker med murringer faktisk! Veldig lite symptomer om jeg ikke kjente godt etter :knegg: Gratulerer :blomst: og lykke til :klemmer: Og kom snart ut av skapet :jupp:
Jeg har allerede svart deg søta! :blafre: :klemme:
:rødme: I know. Men jeg MÅ jo bare få mange synspunkter da vet du!! :glis:
Det er gode smerter, prøv å nyt de. Du får prøve å være mer fornuftig enn meg. :knegg:
Ja jøss, for du vet jo hvor fornuftig JEG er.
Jeg lover å komme ut av svangerskapet ( :knegg: morsom!!) om kort tid. Takk for innspill folkens. :klemme:
Du er nok helt normal! :nemlig:
For å feire det har jeg en sang (http://www.youtube.com/watch?v=2CauZ52XYxw) til deg! :blafre:
:skratte:
Det er jo sånn at jeg nesten bør skifte nick når jeg åpner skapdøra jo. Mitt egentlige nick har jo ingen sang. :niks:
Takk for sangen Dotten!!
Jeg skal lage en sang til deg, jeg!! :skalbli:
Jeg skal lage en sang til deg, jeg!! :skalbli:
Gleder meg til det...
Jeg klarte ikke mer jeg. :sparke: Fant ut at det får være så tidlig det er. Nå er jeg out in the open...
Gratulerer så mye, Taien! :blomst: Husker nicket fra SG :jupp:
Næmmen, Taien da :rørt:
Så fantastisk :jippi:
Tjorven ♥
17-06-2009, 07:33
Godt at du tørr å komme ut av svangerskapet. :klemme:
Men nå blir jeg reint så misunnelig på dere som skal henge sammen i februarklubben assa! :snurt:
Godt at du tørr å komme ut av svangerskapet. :klemme:
Men nå blir jeg reint så misunnelig på dere som skal henge sammen i februarklubben assa! :snurt:
Selv om våre barn (og jeg siterer!) "skal plukke opp bæsjen etter din assistents barn?" :snurt:
:knegg:
Åh!!! Nå ble jeg glad Taien :klem: Gratulerer så mye, det er min plass i mars-klubben du overtar ( hvis ikke terminen er i februar da), bare så du vet det :blomst:
Det blir nok februar-termin på meg ja. :glis: Mellom 20-24 februar, tenker jeg meg.
Jeg venter på papirene fra Haugesund nå, regner med at de kommer i dag.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.