PDA

Vis full versjon : Var på sykehuset igår kveld...

Savanna
07-09-2002, 10:25
Hei!
Var så fornøyd igår etter kontrollen...alt så så bra ut..
Men etter jeg og samboern hadde sex igår begynte jeg å blø kraftig, og det stakk i skjeden liksom...
Så vi ringte Føden og fikk beskjed om å komme ned...
Der sjekka dem det blodet som hadde kommet i bindet, heldigvis inget forstervann eller blodklumper eller noe....

Tok CTG(er det ikke det det heter da eller surrer jeg nå? *s*) for å måle evt. sammentrekninger i livmoren og hjertelyden og så var det sparketest,
Hjertelyden var fortsatt bra, ingen sammentrekninger, bortsett fra vanlige kynnere og når lille nurket fikk litt søt saft ble det skikkelig action, trengte nesten ikke ned knappen å trykke med for jormoren kunne tydelig se hvert eneste spark (men det var jo greit å få med dette på målingene også...*s*)

Så var det GU og unvendig ultralyd, var et lite sår ved livmormunnen og ultralyden viste at livmorhalsen hadde bra lengde 4,5cm

Og årsaken var rett og slett at slimhinnen ved livmormunnen er ekstra tynn under et svangerskap og antageligvis har samboern såvidt kommet borti slik at det har gått helt hull slik at det ble et lite sår......

Så alt gikk heldigvis bra og vi ble sendt hjem, fikk beskjed om å ta det med ro etpar dager, mest for egen del...
Så samboern hadde ikke akkurat lyst til å dra på jobb idag.....
Han har egentlig planlagt en guttekveld med noen gutter fra jobben, se kamp og drikke litt hos en, men tilbød seg å blir hjemme......

Må bare si samtidig at jeg var på Buskerud Sentralsykehus og de var fabelaktige... Der var det 100% støtte hele veien, var virkelig trygt og godt å være der...

Savanna 30+0

MøreMia
07-09-2002, 16:03
Huff, ingen god opplevelse. Forstår godt at du ble redd... Bra at alt endte godt og at blødningen kom fra "riktig" sted.

Lillian
07-09-2002, 18:56
Så fint at alt var bra! Ikke morsomt med sånne skremmende opplevelser.. :uff:

Slapp av og kos dere i helga da! :)

Katta
07-09-2002, 19:34
Godt å høre at alt ordnet seg! Har selv blitt skremt med et litt for tidlig sykehusbesøk, så jeg forstår hvordan du haddet det!

Ha en flott helg, og kos deg med samboeren din.

Klem fra Katta

Noni
07-09-2002, 20:44
Godt å bli sjekket ordentlig og få gode nyheter:klapp:
:klem: til dere begge!

:vink: Noni og :baby: Bitteliten (29+6)