Vis full versjon : Er dette tidlig bekkenløsning?
Det kjennes ut som at halebeinet mitt har fått seg et realt spark. Når jeg sitter og skal opp igjen, kommer jeg meg nesten ikke opp fordi det gjør vondt i halebeinet og området rundt. Jo lengre jeg sitter, jo værre er det, og sitter jeg på harde stoler e.l er det helt forferdelig! Har heller ikke slått meg, så kan ikke helt skjønner hva det skulle være ellers. Takker for alle svar:)
Lucifine
24-06-2009, 11:15
Det kan høres ut som det... Uten at jeg tør si det sikkert..
Ligner i alle fall veldig på mine bekkenløsningserfaringer, dessverre.
Bedre blir det iallefall ikke kjenner jeg, så da får jeg vel komme meg til en fysioterapaut. Takk for svar da:)
Steinbukk-jenta
25-06-2009, 00:27
Jepp, trur nok det er bekkenløsning ja. Prøv å ikke sitte så lenge ad gangen. Eneste som hjelper er å ikke gå, sitte el noe for lenge ad gangen slik jeg føler det iallefall. Og trening hos fysioterapaut som styrker musklene rundt da. Lykke til :)
Ja, jeg får prøve det. Jeg som skal på konsert og greier om to uker. Kommer sikkert ikke til å klare å stå så lenge engang. Tenkte faktisk på og ta med meg krykker jeg. Takk for svar:)
Steinbukk-jenta
25-06-2009, 23:02
Uff da. Når det er så ille burde du gå til fysio asap! Det blir som regel IKKE bedre etterhvert.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.