PDA

Vis full versjon : Utflod med litt blod i

Fru Gurk
28-06-2009, 09:18
Var nettopp på do og da jeg tørket meg, var det litt rødt i utfloden. Er dette spotting? Er det farlig?

Kjente jeg ble stressa nå!

Saga
28-06-2009, 09:28
Det er jo flere som opplever det uten at det skjer noe mer, har søkt litt på nettet og det er ikke uvanlig! :klem:

Fru Gurk
28-06-2009, 10:30
Det er jo flere som opplever det uten at det skjer noe mer, har søkt litt på nettet og det er ikke uvanlig! :klem:

Tusen takk for svar:klem: ble beroliget nå

Taien
28-06-2009, 10:37
Heisann!
Jeg sliter med det samme. Jeg var hos gyn på fredag, og alt var iorden. Jeg fikk vite at det er helt normalt med småblødninger i begynnelsen av svangerskapet.
Men er du nervøs, så ring lege eller gyn imorgen. Det er ikke mye de kan se så tidlig..men de kan kansje berolige deg uansett.

Foffo
28-06-2009, 15:02
Heisann:)

Jeg har opplevd dette 2 ganger, den ene gangen mistet jeg og den andre gangen er i begynnelsen av dette svangerskapet, og nå er jeg 25 uker på vei og kjenner liv hver dag:rørt:..
Håper dette er uskyldig..
Lykke til..

K@roline
28-06-2009, 19:39
Jeg har også opplevet dette. Er ikke farlig, men liker å sjekke på Kvinne klinikken uansett bare for å være sikker. Fant denne linken (http://www.lommelegen.no/805804/lyserod-utflod-i-svangerskapet). Kanskje til noe hjelp:jupp:

Saga
28-06-2009, 21:00
Hvordan går det nå? Håper du ikke blør noe mer!

Fru Gurk
29-06-2009, 08:22
Jeg er litt urolig enda. Det var ikke blod på papiret de fleste gangene jeg var på to igår, men et par ganger. Ikke noe blod i trusa.
I dag morges var det også litt på papiret. Nå er jeg veldig øm nedentil, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre?

Hvem kan jeg eventulelt kontakte for å finne ut om alt er i orden? Gynekologen jeg har vært hos tidligere er på ferie og hos legen har de ikke åpnet telefonen enda...
Hadde vært greit med en sjekk, tror jeg. Er bare så redd for at ikke alt er som det skal:nervøs:

Saga
29-06-2009, 09:48
Selv om de ikke gjør så mye med det, så er det jo betryggende å ha snakket med legen! Syns du skal ringe når de åpner og si at du er bekymret! Jeg tror det er for tidlig til at de kan se noe på ul enda, men de kan kanskje måle hcg? :klem:

Fru Gurk
29-06-2009, 17:31
Jeg ringte og snakket med dem på kontoret til fastlegen min. De sa at det er normalt, men for sikkerhets skyld fikk jeg en time der på formidddagen i morgen. Fikk beskjed om å holde meg i ro og slappe av og prøve å ikke stresse med det.
Så da er jeg spent på hva han sier i morgen

K@roline
29-06-2009, 19:13
Jeg ringte og snakket med dem på kontoret til fastlegen min. De sa at det er normalt, men for sikkerhets skyld fikk jeg en time der på formidddagen i morgen. Fikk beskjed om å holde meg i ro og slappe av og prøve å ikke stresse med det.
Så da er jeg spent på hva han sier i morgen

Så bra:) Alt er nok heeeelt i orden. Blodkarene blir større i skjeden når man er gravid, og da sprekker de innimellom også.

Fru Gurk
02-07-2009, 16:35
Jeg var hos legen i går. Han mente at alt var normalt, men siden jeg var så bekymret, ringte han en gynekolog og skaffet meg en time. Timen jeg fikk var i dag tidlig.

Gyn tok innvendig UL og det var veldig morsomt å se den lille hvite prikken som er fosteret:glis:
Hun forsikret meg om at alt så helt normalt ut og jeg bare kan slappe av.

Jeg kjenner jeg slapper mer av nå, gitt:glis:

Saga
02-07-2009, 23:02
Så bra!! :klem:

Fru Gurk
06-07-2009, 15:05
Kjenner jeg stresser litt igjen. I dag kommer det litt mer blod, har gjort det hele helgen, egentlig. Har vondt i magen også, men legen tror det kommer av noe annet, for det sitter høyere opp i magen.:stønn:

Vet jo at legen og gyn sier at alt virker normalt, men klarer ikke å la vær å stresse. Og i morgen tidlig skal jeg dra på ferie, kjenner at jeg gruer meg til det jeg...

Dette er skikkelig kjipt, men det er jo ikke noe annet å gjøre enn å :kryss: alt vi har for at knøttet skal holde seg der det er...

Saga
06-07-2009, 22:52
Prøve å høre på hva legene sier, og slapp av og kos deg med ferie. :klem: Skjønner det er vanskelig!