PDA

Vis full versjon : Smerter og ubehag 1.Trimester

Charmed
05-07-2009, 22:30
Noen som kan skrive ALT ubehag og smerter,altså hvordan det føltes i 1.trimester når dere kjente det, selv om det var helt normalt? Har hatt en del smerter i magen i helga men klarer ikke å definere....har ikke blødd noe så er ikke hysterisk...enda...:rabla: Om det finnes en tråd på det her allerede vær så snill å si fra....:flau:

Haukens
05-07-2009, 23:01
Trøtt, kvalm, alt smaker som noe annet, luktene er sterke, øm i magen, stikkinger, murringer, hodepine, tannverk, oppblåst...

TRØTT

Det var vel det :kvalm:

Charmed
05-07-2009, 23:06
Tenker litt mer på disse magesmertene...hvordan de kan beskrives.....Jeg har hatt noen "kramper" Sånn ca midt på magen.Klarer ikke å definere om det er gravidmagen eller bare "vanlig" spist noe rart smerter....:stønn:

Musti
05-07-2009, 23:08
Jeg hadde helt syke magesmerter i begynnelsen, men blødde ikke. Smertene begynte som litt murring og bygget seg opp til jeg bare lå å vrei meg i senga. Varte i ca ti min. Etter noen dager dro jeg til legen som var bekymret for svangerskap utenfor livmora. Men på sykehuset fant de fant en cyste inni livmora. Det var visst helt vanlig og den forsvant av seg selv etter en stund.

tweeny
05-07-2009, 23:13
Mine magesymptomer, som var helt normalt:

Småkramper i magen - livmoruskelen som reagerer på at "den vokser så fort".

Stikkinger - de vet jeg ike hvorfor var der, men mange har det.

Kramper/strekkføelse - båndene som sitter festet i livmoren blir strukket, dette syntes jeg noen ganger var skikkelig vondt, var sånn at jeg måtte sette meg på huk eller bøye meg for å få det til å bli bedre.

Skjønner godt at du føler på alt som er der nede, var/er akkurat slik selv, og fikk litt smånoia. Men jeg hadde en flink JM som forklarte ting godt for meg i 1. trimester=)