Vis full versjon : Store mamma klær
Solstråle
07-09-2002, 14:46
Hei jeg var å skulle kjøpe mamma klær på HogM ....
Fant til slutt en selebukse:) Men da jeg tok den på så jeg kjempe svær ut, enda den egentlig var passelig.........:???: bare litt stor.
Er det bare meg som føler meg ekstra svær når jeg må invistere i mamma klær :???:
Vel, vel jeg kan jo nevne at jeg gleder meg over den voksende magen, men i disse klærne ser det ut som alt annet også er i dobbel størrelse:gal2:
Ja, ja det går vel bare en vei nå frem til desember..... bare tenk på alle julekakene..... kommer til å trille inn på fødeklinikken jeg:D
Heisan!
Jeg hadde samme opplevelse da jeg kjøpte min selebukse på HM. Da virket den altfor stor. Jeg har termin 28.12.02 og tok buksa i bruk igår. Da passet den plutselig!!:klapp: :klapp: :klapp:
Magen har jo vokst litt, men jeg hadde ikke trodd jeg fikk bruk for buksa før på slutten av svangerskapet!!!!
Er ikke stor til vanlig, 60 kg og størrelse M. Har ikke lagt på meg særlig heller 3 kg. Kanskje blir buksa for liten etter hvert:???:
Nå går jeg rundt og ser ut som en maler/snekker og kjæresten min sier jeg er veldig søt og kler buksa og magen utrolig godt :klapp: :klapp: Da er det vel bare å være fornøyd??
:findag:
Lille Persille
07-09-2002, 19:23
Jeg har også snekkerbukse fra HM, bruker den i skrivende stund.
Jeg ble tidlig stor, men likevel da jeg kjøpte str m, var denne passelig i beinlengde, men rimelig stor over magen.
Nå bruker jeg ikke den øverste knappen i hver side i det hele tatt, og den videste muligheten på knapp nr 2 i hver side. Fyller hele magen ++ men ikke overdelen så mye som jeg gjorde for noen mnd siden, magen har altså sunket.
Men den har virkelig vært en god investering, har brukt denne buksa mest av alt, deilig at det ikke e knyting eller annen stramming midt på magen.:)
33+5 :findag:
Her kommer mitt hjertesukk ang. mammatøy...
Jeg hater selebukser, og har derfor ikke gått til anskaffelse av dette plagget - får vondt i ryggen og skuldrene bare av å se på (traumatisk opplevelse i barndommen, kanskje :) ). Men jeg har handlet mye annet på HM, og det rare er at nå som jeg er i 9. mnd, har jeg vokst ut av absolutt alle mammabukser! Faktisk mammatøy generelt! det er trangt og vondt å gå med, og i stedet går jeg nå med tøy som er ment for ikke-gravide og størrelse M... og bukser og skjørt i XL med strikk i livet passer ironisk nok ennå. Er ikke det merkelig, da? At ikke mammatøyet kan lages stort nok!?
lotus, T-27
PS - jeg er ganske stor i magen og har lagt på meg 20+...
Jeg lo meg ihjel av mammaklærne jeg kjøpte i begynnelsen...;)
De var jo gigantiske (str. S+M)!!
Skjønte ikke hvorfor de skulle være så sinnsykt
STORE i rompa og ellers... :latter:
Og nå da.. i 8 mnd er det bare en brøkdel av klærne som passer...
De strammer så det holder.. og i rompa sitter de som støpt :lol:
Ikke har jeg lagt på meg såååå mye heller.....
Kjøpte en snekkerbukse jeg også men den har nesten ikke blitt
brukt...! Føler meg så shabby i den..
Løsningen min har vært kjoler, fine topper, gjerne
litt lange og fremfor alt feminine..
Må ha feminine klær nå ;)
Til vanlig er jeg mer sporty, men nå... føler meg så kjip i sporty
klær...
Men så er det jo få ting som er mer feminint enn å gå gravid da :D
:findag: Puu 32+5
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.