PDA

Vis full versjon : rosa utflod i uke 25

Skytten88
25-07-2009, 14:33
I går hadde jeg litt rosa utflod.. hadde hatt sex kvelden før og syklet veldig langt samme dag. kan det ha noe sammenheng eller kan det være noe anna galt? hadde tenkt å ringe føden i dag hvis det ikke ga seg..men har ikke merket noenting i dag.. kjenner jeg er litt bekymeret.. men kjenner jo masse liv fra guttene..noen andre som har opplevd dette??

Karette
25-07-2009, 15:41
Ikke så lett å svare på et slikt spm, men jeg kan hvertfall forsikre deg om at det er veldig normalt å blø litt etter sex. Vi har jo gjerne skjørere slimhinner i et svangerskap enn vanlig :jupp:

Amy
27-07-2009, 10:43
Ikke så lett å svare på et slikt spm, men jeg kan hvertfall forsikre deg om at det er veldig normalt å blø litt etter sex. Vi har jo gjerne skjørere slimhinner i et svangerskap enn vanlig :jupp:

Signerer!

Moonlight
27-07-2009, 10:50
Kommer det mer, så ville jeg ringt for sikkerhetsskyld siden du bærer tvillinger..
Terskelen skal vel være litt lavere for å ringe føden da, enn om man bærer på en sånn sett...

:klem:

Skytten88
27-07-2009, 12:19
har ikke kommet noe mer, så regner med det bare var etter sex. skal ta det opp på neste kontroll når jeg skal inn til sykehuset. men tusen takk for svar :snill: