PDA

Vis full versjon : Søker erfaringer med stellebord festet på badekar

MøreMia
07-09-2002, 16:45
Har et knøttlite bad og dersom vi vil ha stellebordet på badet må vi gå for et som festes på badekaret.
Ser for meg at dette er noe upraktisk jeg...? Er det ikke veldig mye styr å koble det ned for hver gang noen skal ta en dusj eller et bad?

Erfaringer mottas med takk!

Rebecca
07-09-2002, 21:14
Vi har stelle bord på bade karet,det er bare til å løfte opp og ned.Det er ikke festet i bade karet så det er ikke så vanskelig å fjerne når noen skal dusje eller bade.Selv om det er ikke sitter fast så er det ikke usikkert i det hele tatt.Bare snakk med de i baby butikken så får du se på det de har,syns hvertfall det er kjempe greit når vi har så lite bad:)
:findag:

Tidl. bruker
07-09-2002, 22:12
Vi hadde sånt stellebord til Storebror og Lille-mirakel kommer til å arve det. Det sitter ikke festet på badekaret, står oppå i bøyler. Du bare løfter det av når det store badekaret skal brukes.

MetalMamma
07-09-2002, 22:25
Jeg har personlig ingen erfaring med stellebord til badekar, men et annet alternativ er jo å kjøpe et av disse veggmodellene som heller ikke tar noe ekstra plass.
Jeg har nemlig også et knøttlite bad på ca. 3 kvadrat :uff: og har bestilt et gjennom IKEA :klapp:, legger ved link med bilde her:

http://www.ikea.no/product_presentation/show.asp?productnumber=87503410&type=ART&id=2201,2159

Lykke til, og håper du finner en løsning som passer for deg! :)

:klem: fra MetalMamma & Første-Knøtt :baby:, T-15 :kry:

Kame
08-09-2002, 16:20
Ei venninne av meg anbefalte oss faktisk dette - hun jobber i butikken som selger Simo-utstyr, og sa at det er kjempepraktisk.

I tillegg liker jeg at badekaret på disse er i mykplast - dvs ingen harde kanter babyen kan slå seg på - noe som er veeeeldig betryggende for en førstegangsbadende mamma!

Tror kanskje vi kommer til å ha en kommode med stellepute på i tillegg dersom vi får plass - kommoden har vi allerede, får bare se hvor trangt det blir på badet. Det er jo kjekt å ha noen skuffer til babytøy, bleier osv. inne på badet.