PDA

Vis full versjon : Mens-vondt...

meja
07-09-2002, 17:07
Hei jenter

Jeg bare lurer på èn ting: er det noen av dere som fortsatt har mensmurringer/vondt i korsryggen?

Av og til så får jeg sånne "tak" med vondt, som minner om ganske kraftige menssmerter. Har hørt at dette er normalt tidlig i graviditeten fordi det strekkes og vokser der inne. Men, dere vet, - man er alltid BEKYMRET for om noe er galt....og jeg har ennå ikke sluttet å sjekke om det er kommet blod i trusa av og til.

Kan ikke huske at det var sånn vondt i forrige svangerskap, men da var jeg jo heller ikke så engstelig for at det kunne gå galt. Da hadde jeg jo ennå ikke opplevd det..

Har dere noen erfaringer som dere vil dele?

meja, 8+6

Camelia
07-09-2002, 20:55
Hei meja!

Som du sier, det er nok ganske vanlig med sånne "menssmerter" tidlig i svangerskapet. Kan ikke si at jeg har hatt direkte smerter, men innimellom kjenner jeg godt hvor livmora er, for å si det sånn. Nå har jeg egentlig veldig sjelden hatt vondt i forbindelse med menstruasjon, kanskje det er en sammenheng? Vet ikke.
Men jeg tror ikke det er noe å bekymre seg om (lett å si). Det forsvinner sikkert etterhvert.

Gaupa
07-09-2002, 22:17
Jeg hadde litt mensmurring i begynnelsen av dette svangerskapet, men det har gått over nå :)

I forrige svangerskap derimot, varte det ganske lenge. Og det kom og gikk litt. Er helt normalt!