PDA

Vis full versjon : Andre hemmelige april-10 gravide?

blirmammaiapril
04-08-2009, 15:31
Kansje vi kan skravle litt her?

Har sååå lyst til å melde meg inn i terminklubben, men kjenner desverre alt for mange her inne ;) Må derfor vente en stund til vi blir "offisielt gravide"

Blir3barnsmamma!
04-08-2009, 21:46
Er her jeg også! :)

Som deg kjenner jeg endel på SM, og vil være litt anonym inntil alt er litt mer på "plass".

Men gleder meg til å komme inn i april klubben, og bli kjent med de som er der!

Orkidè
04-08-2009, 21:49
:hyper: Kom da inn til oss:ber:

Blirogså3barnsmamma
04-08-2009, 22:17
Og det er ihvertfall en til! Kommer til å melde meg om ikke så alt for lenge, men enda er det litt for ferskt til at jeg velger å "komme ut av skapet" :knegg:

blirmammaiapril
04-08-2009, 22:36
Så kjekt at det er flere av oss her inne :hyper:

Hvordan går det med dere? Jeg er i veldig fin form ennå, og utenom litt vondt i magen og stikking i brystene kjenner jeg ikke noe ennå.

blirmammaiapril
04-08-2009, 22:40
:hyper: Kom da inn til oss:ber:

Håper spiren holder seg på plass, så kommer jeg til aprilklubben om ikke alt for lenge ;), dere ser ut som en koselig gjeng!!

Uregistrerte
04-08-2009, 22:48
Så kjekt at det er flere av oss her inne :hyper:

Hvordan går det med dere? Jeg er i veldig fin form ennå, og utenom litt vondt i magen og stikking i brystene kjenner jeg ikke noe ennå.

Jeg har veldig lite symptomer enda. Litt småkvalm innimellom, men ellers lite. Dette er helt anderledes enn mine andre svangerskap, så kanskje blir det et annet kjønn denne gangen?;)

Orkidè
04-08-2009, 22:50
Håper spiren holder seg på plass, så kommer jeg til aprilklubben om ikke alt for lenge ;), dere ser ut som en koselig gjeng!!

Veeeeeeeeeeeldig koselige altså:blafre: bare kom å prøv, så skal du se at du får den en varm og fin velkomst:blunke: :blomst:

vårhemmelighet
05-08-2009, 21:21
Tror jeg hører til i aprilklubben jeg også, men det hele er veldig ferskt enda. Har en del symptomer som svimmelhet, ligamentsmerter (eller smerter i magemusklene?), og så klart ingen mens...
Veldig hemmelig for oss denne gang, så det blir å ta tid før jeg tusler inn til den koselige gjengen i aprilklubben. Når magen ikke kan skjules lenger kommer jeg i alle fall :Blunke:

blirmammaiapril
06-08-2009, 10:12
Så spenennde då "vårhemmelighet" :hyper: Forstår godt at du vil holde det litt hemmelig :jupp:

Har selv hatt totalt forskjellige svangerskap tidligere ureg. Alikvel kom det ut to av samme kjønn, så en kan nok aldri vite :) Håper jeg får ett slik svangerskap jeg hadde første gang denne gang, sånn at jeg slipper for mye :urk:

Uregistrerte
09-08-2009, 23:07
I morgen er jeg 5 uker på vei. Litt magisk å bære hemmeligheten så tett inntil hjertet denne gangen, bare mannen og jeg som vet :hjerter:

Aprilmamma?
10-08-2009, 09:05
Enda en hemmelig april-gravid melder seg. :glis:

Vi har hatt uflaks så mange ganger at jeg ikke kommer ut av skapet før jeg har sett hjerteslag, men det lover godt. Jeg er kvalm som bare det - men gla'kvalm og lykkelig. ;)

Litt usikker på termin, men det blir en eller annen plass i midten av april om alt går som det skal.

blirmammaiapril
10-08-2009, 13:50
Litt koselig å ha en hemmelighet sammen også ja :hjerter:

Forstår godt at du vil se hjertet slå først :jupp: Jeg skal på ul på onsdag selv. Håper virkelig vi får se ett bittelite hjertet da :)

emin
10-08-2009, 18:28
Gleder meg til dere joiner aprilklubben. :)

Uregistrerte
17-08-2009, 21:49
Jeg kjenner meg helt sitrende. Har ikke fortalt mannen dette enda heller, men på badet ligger en test med resultat "Gravid". Han ser den kanskje snart.

Jeg kan ikke fatte at dette skjer, vi har riktignok et barn allerede men hun er unnfanget etter gjentatte IVF forsøk. Og nå har vi klart det på egen hånd kan det se ut til...

Termin ser ut til å være 26. april, så det er en stund til vi skal fortelle om dette til omverdenen.

Jeg har ingen plager, men jeg har vært svært trøtt den siste uka. Mens har ikke kommet, og det er det eneste som har kunnet indikere graviditet for meg. Men jeg har drømt om baby og fødsel i det siste. Og hun lille snuppa her er intenst opptatt av sine dukker og snakker om "beibi" hele tida. :)

Gleder meg til å "komme ut" snart, skal nok snakke mer med dere andre her da..

nurkemor
21-08-2009, 09:45
Her lister jeg meg inn ... For jeg har regnet meg frem til, på egen hånd, at jeg tror april 2010 blir "vår" måned. Og nei, ingen andre vet. Kun jeg og min mann.

Vi har sluppet å gå igjennom hele IVF-greia, vi har klart det med Pergotime, etter at første runde med enkel dose ikke førte til noentingen, mens andre runde (da med dobbel dose) ga napp! :snill:

Vi går nå og lurer og regner på uker og alt, og vurderer å lage julegaver til de vordende besteforeldre med bilde fra ultralyden og et søtt "hei" fra nurket. Om vi klarer å holde kjeft så lenge, er jo en annen ting... :noia:

Uansett er vi musestille om det hele inntil videre, til vi ser hvordan dette går.
Og så leses det på nettforum og fagstoffkilder og alt mulig, om den kommende tiden og hva vi bør være beredt på. Ikke fritt for at hjernen koker litt. :-)

Uregistrerte
22-08-2009, 11:01
Holder enda på hemmeligheten, men verker litt etter å fortelle noen. Bare 6 uker og 5 dager på vei da, så det er jo tidlig enda. Ungene skal slippe å få høre det på enda ei god stund, ellers blir ventetida så lang. Tenker det blir bedre å forklare når magen kommer.

Gleder meg veldig til å skravle på aprilklubben, så nå sprekker jeg snart "på nett" :fnise:

Har ellers en del vondt i korsryggen, stikninger i magen når jeg reiser meg, ømme bryst, og masse gravidtegn. Det som er mest plagsomt er at det hvitner sånn for øynene hver eneste gang jeg reiser meg- blir jo supersvimmel av det, og må holde meg fast.

Gleder meg sånn til å være lenger på vei :D

*Mariell*
22-08-2009, 11:28
Så kjekt det kommer flere og flere april-10 gravide :) Gleder meg til å bli kjent med dere :jupp:

Jeg har trådd ut av skapet og var den som startet tråden her.

Tenk at vi skal få påskebabyer dere :rørt:

Jeg holder forresten på å lage nedtellingskalender til babyen kommer. Det er leeeeenge å vente for de søte små mine på 3, 4 og 6 år ja..men pga formen måtte vi nesten fortelle. De skal nå få sette på ett klistermerke hver gang det er lørdag, så om en 33 lørdager eller så kommer det forhåpentligvis en liten :baby:

Fiffimor
25-08-2009, 11:18
Kom nå inn i aprilklubben alle sammen! Dere er hjertelig velkommen der inne, vi sier ingenting til noen vi hvertfall! :)

Uregistrerte
26-08-2009, 17:56
jeg er, slutten av april/begynnelsen av mai så langt.
Men vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal eller ikke skal beholde ennå, mange ting som spiller inn.