PDA

Vis full versjon : Hodepine og synsforstyrrelser

Inspira
17-08-2009, 22:19
Jeg har i dag hatt en del hodepine, og fikk plutselig synsforstyrrelser / flimring. Jeg var hos legen for under en uke siden, da var blodtrykk helt fint, ingen proteiner i urinen, og ødem var på 0 - 1.

Må si jeg blir litt bekymret for svangerskapsforgiftning, siden jeg er overvektig. Ville dere tatt kontakt med noen, eller sett det an? :redd:

ibi
17-08-2009, 22:41
Jeg ville tatt kontakt med JM eller lege. Det trenger ikke være noe, men bedre å være føre var.

:klemme:

Inspira
17-08-2009, 22:42
Nå i kveld?

ibi
17-08-2009, 22:51
Om du har vært veldig plaget av dette og fortsatt er plaget, ville jeg vurdert å kontakte lege i kveld. Om det har roet seg, så ville jeg sett an til i morgen og tatt kontakt i morgen tidlig.

:kryss: for at det er forbigående og helt ufarlig. :klemme: Jeg hadde også episoder med flimring i forrige svangerskap. Det var helt ufarlig og de fant ikke ut av hva det var. Kom når jeg var sliten, rett og slett...

:lykke:

Fluen
17-08-2009, 23:11
Hvis du er bekymret, synes jeg du skal ringe lege og høre hva de sier hvertfall;)

Men bare for å ha sagt det, så får ejg flimring for øynene og ser prikker og sånn når jeg får migrene, uten at det er noe farlig:snill:

Inspira
18-08-2009, 00:33
Jeg ringte føden, og de ba meg komme en tur. Tilbake nå. De sjekket blodtrykk, temp og urin, og alt var fint. Tok blodprøver som er på lab'en nå. Er det noe galt ringer de i natt, hvis ikke får jeg resultatene i morgen. Godt å få sjekket det uansett! :-)

Michelle
18-08-2009, 00:38
Skjønner godt at du ville få det sjekket, håper at prøvesvarene er flotte og at du sover godt i natt. :klemme:

Inspira
18-08-2009, 00:39
Takk, Michelle! Det gjør jeg nok. Jeg var ikke sånn suuuperbekymret, men greit å få utelukket det, bare! :jupp:

Michelle
18-08-2009, 00:40
hodepine og synsforstyrrelser er ikke behagelig altså, så jeg selv hadde nok være superbekymret. :nemlig:

Godt å se at andre også er våkne til denne tiden her. :knegg:

Fluen
18-08-2009, 00:57
Bra de undersøkte deg sa, så får du slappet av:jupp: