Vis full versjon : Har dere andre det slik som meg i dag??
Murmeldyret
13-08-2002, 01:23
Hei jenter.
Sender nå inn min første melding, og må innrømme at jeg synes dette med de nye sidene er litt skummelt.
Må bare spørre dere om noe: De siste to dagene har jeg ikke følt meg helt i form. Er liksom litt uvel hele tiden, har vondt i magen og føler at jeg har en pære mellom bena. Er det varmen som har tatt knekken på meg, eller skal det liksom være slik den siste tiden? Føler dere andre det slik, eller er det bare jeg som tror jeg nærmer meg fødselen???? For fødeklar er jeg iallefall!!!!
Klem Murmel:birth:
Hei Murmel
Jeg kjenner meg igjen her ja. Jeg har heller ikke vært "i form" i det siste.
Verst var det i går, jeg var rett og slett slapp og orket ingenting.
Jeg kunne ikke si hva som var galt heller - bare at jeg ikke var i form.
Jeg har også hatt litt vondt i magen og følt meg uggen..:(
I dag er jeg heldigvis bedre. :)Men jeg tror kanskje varmen hadde noe å si.
Vi er ganske nærme fødselen nå og kroppen er sliten etter å ha vært gravid så lenge så det er kanskje ikke rart om vi er litt slappe.
Klem fra en fødeklar Stini 35+1
:mervink:
Tror nok du beskriver formen til en god del av jentene her inne. :(
Det er tungt nå på slutten, og varmen har vel ikke akkurat hjulpet på.
Sist gang fikk jeg barn i april og jeg merker at jeg har masse flere plager nå enn den gang (men så har jeg også blitt 6 år eldre da...)
Har flere ganger nesten begynt å lure på om noe er på gang, men det er nok bare kroppen som modnes og forbereder seg på :birth: Jeg har ikke termin på 5 uker enda, så det er nok noen uker igjen før den lille har tenkt seg ut.
Klem fra Robyn, 35+2
Beklager å måtte si det, men det var faktisk litt godt å høre at du beskriver hvordan jeg også har hatt det i noen dager nå. Jeg er sånn småkvalm stort sett hele tiden. Føler for å kaste opp bare jeg bøyer meg litt fremover. Også har jeg et større press nedover i magen....sånne tak som gjør at jeg uffer meg litt og sier "auuu"...sikkert helt som det skal være. Kroppen og babyen forbereder seg på det som snart skal skje og det er jo fint :klapp:
Håper at vi alle kommer over den kneika snart, for det er jo slitsomt å gå sånn også da....tar på synes jeg :uff:
Ellers så er du ikke alene om å synes at disse sidene er skumle...mye nytt her inne.....men på den andre siden så er det jo fint at ikke nybaktmamma kommer som et sjokk på oss da når vi snart skal flytte over dit. Der bruker de jo allerede dette systemet :D
Ha en flott dag, Murmel
klem fra Mormona T-19
Hallo Murmel
Vil bare si :klem:, og at det er ikke uvanlig beskrivelse som du har der nei. Untatt at jeg er ikke så mye kvalm lenger. Jeg var mye uvel da det var som varmest. Tungt er det jo, og fødeklar er vel de fleste her nå:)
Håper du får det bedre:klem:
Hilsen Miro T-19
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.