PDA

Vis full versjon : Bekkenløsning i uke 9?

Angelica
19-08-2009, 00:11
Jeg er kommet til uke 9+5, og trodde at bekkenløsning var noe som kom senere. Men i går har jeg startet på jobb etter ferien, og har begynt å kjent noen plager.

Jeg kjenner murringer/smerter i symfysen og i korsryggen. Er mye trapper på jobb og jeg går hele dagen, så tenker det er derfor jeg har begynt å kjenne det nå. Har leddgikt, og venter på å få komme inn til kontroll hos revmatolog, men burde jeg tatt en tur til fastlegen?

Håper dette bare er noe forbigående, og at jeg slipper å slite med det.

idas82
22-08-2009, 12:27
Jeg er kommet til uke 9+5, og trodde at bekkenløsning var noe som kom senere. Men i går har jeg startet på jobb etter ferien, og har begynt å kjent noen plager.

Jeg kjenner murringer/smerter i symfysen og i korsryggen. Er mye trapper på jobb og jeg går hele dagen, så tenker det er derfor jeg har begynt å kjenne det nå. Har leddgikt, og venter på å få komme inn til kontroll hos revmatolog, men burde jeg tatt en tur til fastlegen?

Håper dette bare er noe forbigående, og at jeg slipper å slite med det.

jeg begynte kjenne bekkenløsning i uke 8 jeg.. Er visst noen som merker det så tidlig.Har ikke vært plaget mye av det, bare noen få tilfeller til nå. Jeg kjenner det nedover hele venstre beinet jeg og spesielt hvis jeg ligger nede og skal reise meg opp...det er veldig vanskelig og gjør veldig vondt i beinet..men varer heldigvis ikke så lenge så langt i allefall:)