PDA

Vis full versjon : "Svangerskapscelulitter"

tweeny
24-08-2009, 13:32
Er det noen som har erfaringer med celulitter som kommer under svangerskap? Er dette som vanlige celulitter, eller er de enklere å trene vekk ettersom mye av kroppsmassen forsvinner ved fødsel?

emma-li
24-08-2009, 13:35
jeg har. og de fleste av mine forsvinner etter fødselen. med kg som skal av :knegg:
jeg sliter mere med åreknuter og sprengte blodkar i dette svangerskapet som jeg ikke vet om går bort etter fødsel :(

tweeny
24-08-2009, 13:39
Det var godt å høre :glis:

Strekkmerker har jeg innfunnet meg med at kan komme, men celulittrumpe var jeg ikke like forberdt på. Håper jeg også får de bort etter fødsel.

Synlige blodkar har jeg fått også. På leggene og i knehasen. Mamma fikk akkurat det samme da hun gikk med meg, de har ikke forsvunnet, men de ble mindre etter fødsel, og nå 25 år seinere har det ikke blitt noe mer. Håper det samme skjer med meg =)

Shira-78
26-09-2009, 08:47
Her er det også celulitter :(

ibi
26-09-2009, 12:31
Celulitter på lårene og rumpa her også. De blir etterhvert borte på lik linje med "vanlige" celulitter når man mister vekt og væske i kroppen etter fødselen. De oppstår av samme grunn som "vanlige".

mamma_i_juni
17-11-2009, 21:21
Jeg fikk også cellulitter da jeg var gravid med snuppa. På rompa og lårene. Ble betydelig svakere da jeg gikk ned i vekt igjen,og har klart å trene dem neeeeesten bort ..men helt vekke er de ikke :noia:
Å jeg må sikkert regne med nye denne gangen :stønn: