Uregistrerte
24-08-2009, 22:17
Hei, jeg sluttet med p-pillene i april etter å ha gått på de i 5 år(ulike merker). Fikk bortfallsblødningen 26.04. Deretter fikk jeg menstruasjon 02.06, og 12.07. Har ennå ikke fått mensen. Er det sannsynlig at jeg har hatt EL i forkant av menstruasjonene? Vi har ikke prøvd "aktivt" før slutten av juli ( Litt vanskelig å vite eksakt når jeg evt. har hatt EL, men regner med det er ca 16-22 dager etter mens. Tok en test 17.08, og den var negativ :( Kan selvfølgelig hende jeg hadde EL seinere, og at det var for tidlig å teste, men tviler vel igrunn litt på det.
Hadde ikke trodd det ville ta så lang tid å få igjen normal syklus. Men om jeg har eggløsning er det jo bare å fortsette prøvingen (Har bestilt eggløsningstester som bør være her en av dagene :) ).
Noen som har lignende erfaringer? Har dere hatt EL i perioden etter p-pillestopp? Noen gode råd for å få normal syklus igjen? Prøvd nattlysolje evt. andre midler som har hatt effekt? Ønsker alle andre prøvere lykke til..
Hadde ikke trodd det ville ta så lang tid å få igjen normal syklus. Men om jeg har eggløsning er det jo bare å fortsette prøvingen (Har bestilt eggløsningstester som bør være her en av dagene :) ).
Noen som har lignende erfaringer? Har dere hatt EL i perioden etter p-pillestopp? Noen gode råd for å få normal syklus igjen? Prøvd nattlysolje evt. andre midler som har hatt effekt? Ønsker alle andre prøvere lykke til..