Vis full versjon : Vondt i endetarmen....
Ja, jeg går rett på sak jeg... Jeg er 9+3 i dag. Noen dager får jeg så sinnsykt vondt i endetarmen....det er noen skikkelige stikninger som begynner ytterst og liksom stråler litt innover i tarmen. Jeg skjønner ikke hva det er, men det er utrolig ubehagelig. Jeg hadde en blødning i uke 6-7, og da jeg fikk den begynte det med magesmerter og sånne kraftige "ilinger" opp endetarmen. Har vært på to ul etter dette hvor alt ser fint ut.
Er det noen som har peiling på hva dette kan være? JEg bekymrer meg sånn når de kommer. Veldig takknemlig for svar!
Høres ikke godt ut:comfort:.
Jeg har hatt tendens til det samme, og noen foreslo at det kunne være hemorroider. Kan det være det? Jeg ville ikke helt innse at jeg hadde noe sånt:sparke:, men dette skal i hvert fall være vondt og veldig veldig plagsomt.
Trenger jo ikke være hemorroider, men kanskje små rifter inni endetarmen?? kan gjøre rimelig vondt de og!! :nemlig:
Takk for svar jenter. Jer har også vært innom tanken på hemoroider, men vet ikke helt....
Jeg hadde hemoroider etter at jeg fikk jenta mi for tre år siden. Fikk medisin og de gikk bort. Men helt siden dette har jeg ved anlendninger fått slike ubehagelige ilinger. Spesielt når jeg har hatt mensen.
Jeg hadde en dødfødsel i uke 21 for snart ett år siden, da ble jeg satt igang. Og DA hadde jeg smerter i endetarmen da, det var helt jævlig. Spesielt da jeg gikk på do(blir jo dårlig av de tablettene man får ved igangsettelse). Så jeg har dårlig erfaring med disse smertene, og liker ikke at de nå, speielt i dag har vært så fremtredende. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Skal på ul førstkommende onsdag.
Du kan jo ringe legen din og fortelle om dine bekymringer pga historikken med dødfødselen. Kan jo hende de vil ta en titt på deg allerede nå?
Om det ikke blir verre skal jeg klare å vente til onsdag. Har vært så mye på sykehuset og mast at jeg ikke orker tanken nå. Men blir det verre, tar jeg gjerne en tur...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.