Vis full versjon : Er det et graviditetstegn?
*spretten*
21-04-2003, 18:43
Er det noen som var veldig svimmel før de testet 2 blå? Er det et graviditetstegn?
Jeg er så svimmel for tiden,har vært det i 3 dager nå,føler jeg skal gå i bakken hele tia,men jeg svimer ikke av,er bare svimmel.
Jeg kan ikke huske at jeg var svimmel....
Å være svimmel kan jo være et tegn på tusenvis av ting....:uff:
Ta en test, så får du vite:)
MokkMokk
21-04-2003, 19:42
Jeg var veldig mye svimmel i begynnelsen av svangerskapet,
det kommer visst bl.a. av alle forandringene som skjer med blodomløpet vårt når vi blir gravide.
Kan ikke huske jeg var svimmel før jeg testet positivt, men jeg testet jo allerede 8 dager etter EL så..
Svimmelhet kan som Athiqa sier, komme av maange ting, så vil du vite sikkert, svir du av en test!
Lykke til! :kidoki:
Klem,
verene 32+2
Jeg var også svimmel i begynnelse av svangerskapet, og har ofte vært det senere i svangerskapet også.
Har i mine tidligere svangerskap vært plaget med svimmelhet, så ille at jeg ikke har greid å stå på beina.
Men som de andre har sagt, det kan være tegn på masse andre ting også f.eks virus, lavt blodtrykk m.m.
Ta en test, så blir du sikker!
Magedutti
21-04-2003, 21:46
Ikke før jeg testet positiv,men har vært endel svimmel i svangerskapet :) Holdt på å svime av flere ganger på grunn av det legen min kalte blodtrykksfall.
Sier som de andre,ta en test da vet du :D
jeg ble svimmel, men var svimmel fra før av. svimmelhet kan komme av så mye.
Men lykke til
Filifjonk
21-04-2003, 23:19
Jeg var også veldig svimmel rett før jeg testet. Men de fire gangene jeg var sånn endte det med SA i uke 4-7. Så for min del er ikke det noe godt tegn. I tillegg må jeg si at testene var veldig svake, selv 1 uke etter forventet mens..
Svimmelhet var mitt første tegn på graviditet!!
Hilsen nuska 18+0
*spretten*
22-04-2003, 02:44
Takk for alle svarene. Sant nok at svimmelhet kan være noe annet også men dette kom så plutselig,tror ikke jeg brygger på noe heller.
Syns det var rart at det har vart så lenge,i 4 dager nå.
Det kommer ofte også.
I tillegg har jeg hatt mye utflod,veldig mye også. Av og til kjennes det ut som jeg tisser på meg men så er det utflod. Sorry at jeg måtte skrive det siste :)
Andrea_mor
22-04-2003, 02:57
Her får du sikkert mange forskjellige svar, men jeg var ikke svimmel i begynnelsen av svangerskapet. Ikke i svangerskapet i det hele tatt. Men det kan jo hende at noen blir det:)
Lykke til i hvertfall:)
:mervink:
Filifjonk
22-04-2003, 13:11
Utflod og svimmelhet.. kan være mye det. Kan være soppinfeksjon eller kjønnsykdom. Eller graviditet. Tror du må smøre deg med tålmodighet og vente til forventet ikke-mens for så å ta en test. Er du ikke gravid bør du sjekke ut hos lege hva disse nevnte symptomene kan bety.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.