Vis full versjon : oppblåsthet - kan en gjøre noe med det??
Ikke akkurat et problem,,, men det hadde vært hyggelig å slippe det ekstra magevolumet i disse tider som jeg ikke har så lyst å fortelle om graviditeten min som nærmer seg 7 fullgåtte uker... Anyone??
Og - hva er egenlig grunnen til at vi blir oppblåste. Ser at jeg ikke er den eneste... Det er jo ikke store frøet der inni enda!
Svangerskapshormonene virker inn på muskelvevet, også i tarmene. Dette gjør at tarmene jobber saktere enn de ellers gjør, og man blir mer oppblåst, vindfull og gjerne litt forstoppet. Tror vel ikke det er så mye å gjøre noe med, desverre, men sørg hvertfall for å holde mage igang. Mye fiber, vann og ting som magen blir glad for. ;)
Ok, så det er tarmene altså! Hm. Kanskje litt biola ville gjort susen. Blah, ikke akkurat det jeg har mest lyst på... Ellers har jeg høyt inntak av både fiber og vann, samt alt mulig annet spisende!!!!!!!!!:stønn:
~sunshine~
23-09-2009, 22:39
Jeg leste en plass om minifom - startet på det i går og føler det har blitt litt bedre allerede! Verdt et forsøk!
Jeg leste en plass om minifom - startet på det i går og føler det har blitt litt bedre allerede! Verdt et forsøk!
WOHOO!! Takk! Må prøve det!!:klemme:
~sunshine~
24-09-2009, 20:53
WOHOO!! Takk! Må prøve det!!:klemme:
Bare hyggelig! Håper det funker!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.