PDA

Vis full versjon : Takk for meg.........

AnnCH
22-04-2003, 15:47
....kommer nettopp fra UL og den ene tvillingen var død. Den har også vært død i over 1 uke. Den andre hadde det fint og var full av liv. Armer og bein gikk som bare det. Den som var død var 14 mm og den som er i live er 24 mm.

Nå er jeg spent på hva som skjer med den som er død. Håper den bare går til grunne og ikke aborteres, for da var det visst fare for at den tar med seg den andre. Jeg vil så gjerne beholde dette barnet.

Føler meg litt tom og rar innvendig,:trist!: hadde begynt å venne meg til tanken "tvillinger". Nå håper jeg det blir noen barn i det hele tatt.

:leiseg: er jeg nå.

Taurus
22-04-2003, 17:13
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Føler med deg!!!!!
Jeg tror det vanlige er at den som er død tilbakedannes (kalt "vanishing twin"), mens den andre vokser og trives.
Skjønner godt du er lei deg, for det tar ikke mange dagene fra man får vite at det er to, til man er helt innstilt på det.

Ønsker deg i hvertfall lykke til med den ene. Dette går bra skal du se :kidoki:

Stooor klem fra (22+2)

Ankat
22-04-2003, 17:58
Huff så trist! Håper alt går bra med dere fremover.
Ankat

elliepellie
22-04-2003, 19:49
Gråter med deg!
Skjønner du har det forferdelig, men det er desto viktigere å glede seg over den du har i magen. Ta deg tid til å sørge, men også å være glad for barnet som lever. Håper alt går bra med h*n, tenker på deg!

Blåklokke
23-04-2003, 01:16
Huff, det var kjempesørgelig! Det er tungt å miste et lite nurk... Føler virkelig med deg, AnnCH. Håper og tror det er gode sjanser for sprelle-babyen din, har også lest at den andre oftest går til grunne/absorberes av vev i magen uten dramatikk. Du får vel ekstra oppfølging nå?

Trøsteklem fra Blåklokke (22+1)

Nina70
23-04-2003, 02:25
:stakar: :stakar: :stakar: Uff så trist å få høre. Håper at alt går bra med deg og sprellemannen din, og at du får en god oppfølging på dette. :stakar: :stakar: :stakar:

K@roline
23-04-2003, 02:40
Så fælt...:leiseg:
Lykke til videre, skal tenke på deg...:stakar:

kristina
23-04-2003, 12:55
Uff, det var trist å høre.
Ønsker deg lykke til i tiden fremover.

:stakar:
kristina

AnnCH
23-04-2003, 14:40
Takk alle sammen for trøstende ord.

Skal til ny UL mandag 5.mai, for å sjekke hvordan det går.
Det er deilig å ha en hund akkurat nå slik at man kommer seg ut i skogen og kan nyte våren. Det er greit å tenke på noe annet nå.