Vis full versjon : Moden "nygravid" snart 3. barnsmor...
Hei hei!
Positiv test i går. VELDIG positiv :knegg: Trengte ikke vente 5 sekunder engang før krysset var der!
Utrolig morro, og jeg skal nyte denne siste graviditeten i fulle drag!
Litt om meg kanskje?
37 år, mamma til gutt født 1994 og jente født 2008. dessuten har jeg ett bonusbarn født 1998!
Så vi blir virkelig en storfamilie nå.
Har allerede rukket se på nye biler, og tenkt løsninger for å lage ett ekstra rom til spiren i magen.
Håper vi klarer lage litt liv her inne.
veldig ok å følge noen på samme alder som en selv ;)
Klem klem
Hei og velkommen!
Endelig litt aktivitet her inne!
Det skal bli skikkelig koselig å få snakke med litt modne kvinnfolk her inne :knegg:
Venter også nr 3, og har også begynnt se på biler :flau: Kjære mannen er veldig engasjert :knegg:
har også bestemt meg får å nyte dette siste svangerskapet... ikke stresse, lytte til kroppen og ta ting i min takt.... Tror att både jeg og min familien samt den nye lille gullplutten kommer att tjene på det :jupp:
Heia!
Gratulerer :blomst: og velkommen :klemme:
Er desverre ikke all verden med liv akkurat på dette forumet, men man kan alltids prøve:jupp:
Jeg er med!
Venter også nr.3, er 36 år og har to fra før fødd i 94 og 95, pluss bonusbarn 93 og 97.
Ordentlig attpåklatt og vi blir rettelig storfamilie :-)
Ser fram til å kose meg hjemme i permisjon og nyte denne aller siste gangensom småbarnsmor.
Jeg ser dere har barn fra før..
Jeg er snart 37 og venter de første to i februar. Lang prøvehistorie osv.
Greit at det finnes andre som ikke er 24 år her inne...
Jeg ser dere har barn fra før..
Jeg er snart 37 og venter de første to i februar. Lang prøvehistorie osv.
Greit at det finnes andre som ikke er 24 år her inne...
Like greit å ta 2 på en gang, når man begynner nærme seg moden alder :blunke:
baby nr.3
12-10-2009, 20:19
Hei!:himle: Jeg er også 36 år og venter på nr 3. Har en gutt:storeb: født 02 og ei jente:stores: født o4. jeg har foreløpig termin 12. juni.
De andre to er også sommerbarn, gutten 19 juni og jenta 12 juli. håper eldstemann får ha bursdagen sin i fred.
Jeg er enig med dere og skal også bare nyte dette svangerskapet (hvis alt går bra) for det blir mitt siste! Godt å finne noen på samme alder følte meg et øyeblikk litt for gammel.....
Heihei, her er flere av oss:jupp:jeg er 35 (snart 36)- har fra før gutt f 1993 og jente f 1998. Har prøvd i 5 år før vi forrige mnd endelig lyktes å få positiv g-test - som endte i ingenting... Igår fikk jeg påny positiv test, og nå føler jeg at det skal gå bedre - håper inderlig, vi har ønsket dette så lenge!! Forventet termin 26.03.2010 iflg Fertilityfriend:snill:
Kjekt å hilse på dere, håper vi kan lage liv&røre her:jupp:
37 år her og venter jente nr 3 :glis:
baby nr.3
13-10-2009, 20:58
Da var nok en dag snart overstått. i dag har jeg ikke følt meg kvalm i det hele tatt. men fryktelig trøtt....:sove: er 50% sykmeldt på grunn av at jeg har fibromyalgi. fikk den diagnosen for 2 uker siden og ante ikke da at jeg var gravid... jeg skal til legen på mandag og er spent på hva han sier når jeg forteller at jeg er gravid. Hva betyr det for min hverdag å være gravid og samtidig ha fibromyalgi? Noen som har erfaringer med dette så tar jeg gjerne imot tips og råd!:blunke:
Hei! Jeg har akkurat fylt 36 år og venter nå mitt tredje barn. Har 2 jenter fra tidligere, født i 2003 og 2006. Har foreløpig termin 17.05.10.
Hei! Så koselig med flere modne mammaer.
Jeg er 42, har to gutter (4 og 6 år), og venter en liten jente (termin 21.12.09)
Etter at kvalmen og trøttheten forsvant (etter seks måneder!!), så føler jeg meg egentlig i storform. Trodde dette svangerskapet skulle bli ulidelig slitsomt, siden jeg jo er godt moden gravid, men jeg syns det faktisk er lettere enn de to første. Trening gjør mester!
Moden og gravid jeg og :glis: Akkurat fylt 37, og har to gutter født 05 og 06. Foreløpig termn 1 aug.
Som mange andre, tenker jeg også at dette sv.skapet og permisjon skal nyytes i lange drag.
Kriswizz
04-12-2009, 12:16
Hei! Ikke så mye innom her. Er mest på juni forumet. :sparke: Jeg er 37. Venter nr to. Har termin 8. juni 2010. Har en gutt på 14 mnd fra før. Han er vel litt over 20 mnd når 2ern kommer. :glis:
Ser ut som jeg og blir 3barn-mor. Litt uforberedt, men skal nok bli vant til tanken.
Har ei jente på 4,5 , en gutt på snart 3 og er selv 36. :)
Termin rundt 31.august.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.