PDA

Vis full versjon : Hvor stor kan egentlig den magen bli??

Hoppe74
08-09-2002, 04:02
Jeg måler allerede 116 cm rundt midjen nå som vanligvis er relativt slank :bonk:

SF målene mine er 33 cm og jeg er bare i uke 29!!

Jeg føler jeg sprekker snart!! :gal2:

Hvor mye måler dere??

Hilsen Hoppe74 :baby: :baby: 29+1

lotus
08-09-2002, 12:56
Jeg er også relativt slank i utgangspunktet. SF-målet sluttet de å bry seg om da jeg sprengte kurven i uke 30... (35 cm da - som fødeklare enlingmammaer - snittet, vel å merke). Rundt magen måler jeg 114 cm - og jeg ser ut som om jeg har svelget en basketball eller to... Noen stagnerer litt etter hvert, men for min del har veksten tatt helt av siden uke 32!

Vel - jeg føler meg diger, og nå gleder jeg meg til å sove på magen igjen! :) Har masse vann i kroppen og vekta viser ubarmhjertig at jeg har gått opp over 20 kg... de 10 siste har kommet i løpet av 6 uker!!!!

Får likevel stadig høre at jeg ikke ser så stor ut i forhold til at jeg bærer to - men det kommer nok mer an på hva folk forventer seg at tvillinggravide skal se ut som.

Ble dette en liten elegi? Bær over med meg - jeg begynner nemlig å føle meg fanget av min egen kropp her... :eek:

lotus, T-26

Eforia
08-09-2002, 14:35
Hm, jeg kjenner en som fikk tvillinger og på slutten var livvidden lik høyden... 160cm!!!

Ikke lett å gjøre noe som helst da, nei, hverken å kjøre bil, stå i kassakø i butikken eller noe...

Det var vel når jeg hørt det at jeg sluttet å ønske meg tvillinger... Men det ligger i slekta, så kanskje det blir det neste gang... skulle ikke forundre meg!!!

Lykke til alle dere som venter flere i alle fall!

Klem
Eforia T-17
Som snikleser fra Septemberklubben

Tilden
08-09-2002, 19:25
Det er nok bare å stålsette seg - jammen blir vi store!
I uke 29 hadde jeg SF-mål på 36 cm!!! Spennende å se hvordan jeg ender opp ;)

Men jeg er heldigvis lang - nesten 1,80 - så magen er langtfra plagsom :D

Dee og gutta, 30+2
:baby: :baby:

Philomene
09-09-2002, 01:56
Magen min var ikke spesiell stor, selv 39 uker på vei -rett før fødselen- i følge jordmoren som tok oss i mot :gal: men den var stor og tung nok, jeg veide 80kg (nå 54 :D ) for 1,60m... SF mål sluttet vi å måle minst et par måned før fødselen (den betyr jo ingenting når man venter tvillinger) og den var 46.

Her (http://www.angelfire.com/sk/claire/myworld/index.html#magen) kan du se noen bilder...

Lykke til!

Philomene med tvillinger på snart ett år, og som husker veeeeldig godt hvordan det var for et år siden :)

Hoppe74
09-09-2002, 04:17
Det er godt å se at jeg ikke er alene om å ha STOR mage iallfall :)

Jeg tror grunnen til at jeg føler meg så sprekkferdig er fordi jeg er ganske kort i overkroppen. Derfor blir jo magen nødt til å strutte mer for å få plass til de to som huser husrom der.

Men jeg må si at jeg ruver ikke så i terrenget enda som du gjorde på slutten Philomene. Det er utrolig hvor stor man kan bli. Når man tror man har nådd grensene så blir man jaggumeg større likevel :D

Ja ja, jeg kan ikke si jeg akkurat gleder meg til akkurat den biten... å bli større... Men det skal vel gå det også :)

Hilsen Hoppe74 :baby: :baby: 29+2

Hoppe74
09-09-2002, 04:24
Det er godt å se at jeg ikke er alene om å ha STOR mage iallfall :)

Jeg tror grunnen til at jeg føler meg så sprekkferdig er fordi jeg er ganske kort i overkroppen. Derfor blir jo magen nødt til å strutte mer for å få plass til de to som huser husrom der.

Men jeg må si at jeg ruver ikke så i terrenget enda som du gjorde på slutten Philomene. Det er utrolig hvor stor man kan bli. Når man tror man har nådd grensene så blir man jaggumeg større likevel :D

Ja ja, jeg kan ikke si jeg akkurat gleder meg til akkurat den biten... å bli større... Men det skal vel gå det også :)

Hilsen Hoppe74 :baby: :baby: 29+2

ich
10-09-2002, 00:20
i uke 35!