PDA

Vis full versjon : Oppdatering fra Victoria

Victoria
08-09-2002, 05:29
Sitter oppe, får ikke sove...
Har egentlig alltid vært et nattdyr, men trodde jeg skulle bli mer kveldstrøtt når jeg var gravid, men nei.

Vi har vært på UL igjen og legen kunne bekrefte at det er ei jente vi går og venter på! Hun lå bedre til nå enn forrige gang og han sa han så det ganske tydelig, selv om _jeg_ ikke syntes det var spesielt innlysende :p Denne legen var innmari koselig og gjentok flere ganger at hvis jeg følte meg urolig eller var redd for at det skulle være noe galt, så var det bare å komme inn til sykehuset og bli sjekka- at jeg ikke måtte være redd for å ta kontakt fordi det var tross alt meg og babyen som var viktigst. Tydeligvis hadde han hatt mye å gjøre med gravide som har litt ekstra bagasje.

Ukene går så fort! Jeg kikket i almanakken og noterte avtaler fremover da det gikk opp for meg hvor kort tid det egentlig er igjen! Jeg har noe som skjer hver eneste uke fremover og plutselig er jeg fremme i uke 30! Helt utrolig. Men så må jeg si at frem til uke 20 så gikk tiden dobbelt så sakte, så jeg må kanskje ta det igjen nå...

Jeg uttrykte min kjedsomhet ovenfor etpar venninner, og plutselig har jeg blitt booket inn på masse greier. Morsomt :klapp: Det å gå hjemme kan bli litt vel ensformig i lengden.

Ellers er jeg i fin form. Litt tyngre (minihval) og vanskelig for å puste dypt, men ellers bra. Håper dere andre har det bra!

susse
08-09-2002, 12:50
Ja nå går det fremover med oss !!!!
Dette er jo på mange måter den fineste delen av svangerskapet også, med få plager og passe mage. og voooops så er det desember !:klapp: