PDA

Vis full versjon : *Modne snart-mødres skravletråd uke 42*

C.D
13-10-2009, 12:07
:værsågod:

C.D
13-10-2009, 12:08
Ja ja,så greidde vi 104 innlegg i andre skravletråden før det dabba av, slett ikke verst :knegg:
Har vi interesse av flere skravletråder da tro? Eller har vi nok med terminklubene våre?

J.A.D.A
13-10-2009, 12:16
Lurt, C.D. :jupp:
Jeg syns det er kjekt med en egen tråd for oss, jeg :jupp:
Er ikke aktiv i skravletrådene i terminklubben min...:sparke:
Datt litt ut på en måte, og har liksom aldri kommet inn igjen!
(Har ikke prøvd heller, da....)

Her sitter jeg på kontoret...har ingenting å gjøre her...
Bortsett fra å lese til Fagprøven neste uke :shock:
Må si at motivasjonen ikke er på topp... Hele meg skranter, bekken og hode og urk...Men det går greit :)
Skal til legekontroll neste uke, og blir nok iallefall 50% eller aktiv sykemeldt fra etter Fagprøven. Funker over hodet ikke med BL i mitt yrke :urk:

Gleder meg til jeg kan gå hjem, er sååå trøtt!

C.D
13-10-2009, 12:28
Oj, men greier du å gjennomføre en fagprøve når formen din er som den er da?
Eller kanskje det er litt annerledes en fagprøven jeg tok? Den gikk over 3 dager, der dag 2 var praktisk gjennomføring.

Jeg sliter med å sovne etter at jeg har vært på do om natta.
Så vært oppe fra kl.4 til 8, og la meg igjen. Sov til 11.20. Da omtrentlig fløy jeg ut av senga, når jeg ser på sms at min sønn har kommet hjem fra skolen, syk, og nøkkelen han skulle komme seg inn med var borte :shock:
Stakkaren satt uti bilen (for den var åpen...) hadde ikke tenkt på å banke på soveromsvinduet mitt. Uffa, fikk vondt i hjertet mitt av han jeg.
Er nå lille gutten min lell om han rager 15 cm over hodet mitt og slår meg i håndbak!

J.A.D.A
13-10-2009, 12:40
Veeel, jeg får med meg en sterk hjelpemann som skal løfte for meg :jupp:
Jobber som anleggsgartner, og har egentlig ikke noe på kontoret her å gjøre..Meen det er en del av tilretteleggingen, helt greit :knegg:

Fagprøven går over 5 dager, bare ute. Det blir bl.a. stein, både stort og smått, derfor hjelpemann. (Som ikke jobber med faget)
Så trooor jeg at jeg skal plante et lite (men tungt) tre...
Vet at jeg kommer til å være helt slått ut uansett :mumle:
Bare håper jeg står...en annen her på jobben strøk forrige uke...

Kanskje jeg skal legge ut bilder dag for dag, og så resultatet ;)

Stakkars "lille" gutten din...Håper det går bedre med han!! De vil vel alltid være "mors lille Ole", disse barna våre :jupp:

C.D
13-10-2009, 13:33
5 dager praktisk gitt, steik du har å gjøre på da skjønner jeg!
Du må jo ha en hjelpemann da ja.
:kryss: for at det går bra med deg!

Ja de blir barna mine samme hvor store de blir. Han ligger i senga si og kikker film nå. Og han som hadde ønska favoritt-middagen sin idag, den utsetter jeg til han er bedre ja.

J.A.D.A
13-10-2009, 16:57
Fikk beskjed av bedriftsjordmoren at jeg kunne nok løfte på steiner på 1-2-3 kg inni mellom på jobb...Da tenkte jeg at hm...de på 10-15 kg var kanskje litt i overkant, ja :noia:
Eller kantsteinene som veier 60-70 kg. De tar vi uansett sammen til vanlig, altså! Men nå løfter jeg ingenting sånt i jobben lenger.
Så ja, helt nødvendig med en "løfte/bæremann" med meg!!!!

Takk for :kryss:
Håper det går fint ;)

Litt greit å få favorittmiddagen når han er i litt bedre form, ja..
Hva er favoritten, da?

*Lene*
13-10-2009, 18:33
Hei hei

Skravler gjerne med dere modne mammaer :jupp:

Huff, fikk helt vondt av gutten din C.D. Så snill som ikke ville vekke mammaen sin :rørt:
Sønnen min er 15 år, og fremdeles lillegutten min :knegg: Rager også MANGE cm over meg!

Her er formen BAD, men mest pga forskjølelse med feber. Småkvalm store deler av dagen, og matlysten er ikke helt på topp!

Lykke til med fagprøven JADA, håper formen blir bedre :klemme:

J.A.D.A
13-10-2009, 18:43
JA, skravle med oss, *Lene* :jupp:

Håper formen din også bedrer seg snart..Ikke noe kjekt å hangle sånn :urk:
Begynte med litt hoste/nysing (masse nysing), frysing, snufsing og feberfølelse i dag... Aner ikke om jeg har feber, da!?
Håper det ikke blir verre :sparke:

Nå skal jeg lage blomkålsuppe her, med masse ekstra blomkål, nam!!

C.D
13-10-2009, 18:51
JADA: uff ja du bør nå vel ikke lempe så mange kilo nå.
Favoritten hans er tandoori chicken, eller var det i går da, han er igrunn alt etende men enkelte ting er jo bedre enn andre;)

Lene:stakar: å jeg må bare innrømme jeg er så glad jeg er ferdig med den kvalme-perioden. Håper den ikke varer så lenge for deg da :kryss:
Han er nesten litt for omsorgsfull til tider, tenker alltid på andre.

Også fikk jeg en overraskende beskjed isted, som jeg kjenenr at jeg trengte veldig akkurat i dag. Eldstebonus dro til mora si og skulle prøve å være der til i morgen (lang historie som ejg ikke vil legge ut her, men hun har ikke vært der siden mai) så da får jeg endelig litt kvalitetstid med barna mine :jippi:
Sønnen min fikk sovet og følte seg litt bedre, så vi slo til å kjøpte oss kebab til middag. Kose oss med potetgull og dip i kveld. Føler for å skjemme dem bort litt når vi etter så mange måneder endelig får litt tid alene sammen.
Har jo vært vant til å ha iallefall annenhver helg når sambo er på jobb alene med dem, men etter at eldstebonus flyttet hit fast i mars, tilbringer jeg mere tid med henne alene enn med mine barn. Litt sårt kjenner jeg.
Så, idag koser vi oss litt ekstra ;)

camelia74
13-10-2009, 18:58
Hei;
Jeg slenger meg inn i tråden deres jeg :jupp:

Føler meg så moden med mine 35 år (eller kanskje ikke)
Litt koselig med en tråd der det er flere som har like store barn som meg:knegg:

C.D
13-10-2009, 19:00
Hei;
Jeg slenger meg inn i tråden deres jeg :jupp:

Føler meg så moden med mine 35 år (eller kanskje ikke)
Litt koselig med en tråd der det er flere som har like store barn som meg:knegg:

Velkommen :blomst:
Ja det er litt kjekt å skravle med andre som har store barn og :jupp:

Moden og moden fru blom......jeg føler meg vel ikke helt der jeg heller ;)

*Lene*
13-10-2009, 19:01
Camelia74: Så koselig at du joiner oss :jupp: Du er absolutt moden ;)
CD: Kos dere masse alene (kjenner til den følelsen, har og dine og mine barn ;) )
JADA: Akkurat slik du beskriver har jeg vært de siste 3 dagene.
Den blomkålsuppa hørtes NAM ut :sikle:

J.A.D.A
13-10-2009, 19:02
Masse god mat, ja..jeg aner ikke hva jeg skal si er favoritten min, er så masse :himle:

Så bra at du får litt kvalitetstid aleine med dine barn, da C.D.!!
Det er sikkert godt for dere alle :jupp:
Koooos dere masse sammen aleine :klemmer:

Håper det ordner seg med helt med eldstebonusjenten og moren hennes, sikkert ikke lett for henne i den alderen... (Uten at jeg vet hvem/hva som gjør det vanskelig av de, da ;) )

C.D
13-10-2009, 19:08
Masse god mat, ja..jeg aner ikke hva jeg skal si er favoritten min, er så masse :himle:

Så bra at du får litt kvalitetstid aleine med dine barn, da C.D.!!
Det er sikkert godt for dere alle :jupp:
Koooos dere masse sammen aleine :klemmer:

Håper det ordner seg med helt med eldstebonusjenten og moren hennes, sikkert ikke lett for henne i den alderen... (Uten at jeg vet hvem/hva som gjør det vanskelig av de, da ;) )

Å håpe at det ordner seg, er nok alt for mye å håpe på dessverre.
Tragisk hele situasjonen egentlig, men jeg føler meg ikke vel med å legge ut om det her alle kan se.

Lekselesing på barna nå da, så jeg får surfe litt imens :knegg:

Btw....vaska og herja litt for mye idag kjenenr jeg, vondt litt for mange plasser ja :nemlig:

C.D
13-10-2009, 19:10
Dere, har dere sett budsjettet?
Forslag om gratis legehjelp fra 0-16 år, og ikke 0-12 slik det er nå. Det hadde gjort seg ja!

*Lene*
13-10-2009, 19:22
Dere, har dere sett budsjettet?
Forslag om gratis legehjelp fra 0-16 år, og ikke 0-12 slik det er nå. Det hadde gjort seg ja!

:jupp:

C.D
13-10-2009, 19:27
Oooog kontantstøtta består.
Da ser det jammen ut som jeg kommer borti den, denne gangen.
Da den kom, var det året etter at jeg hadde rett på det med yngstejenta mi.
Tenkte med alt snakket som har vært, at da ramler den sikkert bort fra 2010, slik at jeg ikke får være med på den biten nå heller :knegg:

J.A.D.A
13-10-2009, 19:37
Så bra at du joiner oss "modne damer", Camelia :jupp:

Æsj, C.D., så dumt at det er en så tragisk situasjon at det blir for mye å håpe på at det kan ordne seg :stønn:
Skjønner godt at du ikke vil legge ting og tang ut... Er ikke alt som egner seg på nett :urk:

*Lene*, suppen var kjempegod, den :jupp:
Sto og laget coleslaw samtidig som blomkålsuppen kokte seg ferdig, og vips så puttet jeg stangselleri oppi suppen istendefor coleslawen :knegg:
Jaja, var bra det var noe som faktisk passet oppi der...

Håper forresten det forslaget kommer gjennom, hadde ikke vært dumt, gitt :tøff:

*Lene*
13-10-2009, 19:40
Forresten, GK min ringte isted, og ga meg time til UL 24. nov :hyper:
Det blir spennende! Da er jeg i uke 13, så da skal man se hjertet slå, og om det ser ok ut.
Vi har bestemt oss at vi ikke vil ta noen andre undersøkelser, som f.eks duotest, fostervannsprøve etc etc..
Jeg vil aldri oppleve stå foran ett valg, hvor man skal bestemme over om ett liv er verdig nok til å leve eller ikke :lei_seg:
Vi ønsker barnet vårt velkommen uansett form eller farge :knegg:

J.A.D.A
13-10-2009, 19:53
Blir kjempespennende på UL, *Lene* :jupp:
Så herlig å se lille knøttet :elsker:

Ja, huff, det å være fælt å måtte ta et sånt valg hvis det skulle være noe gale...Heldigvis er det ikke så ofte det er noe galt ;)

C.D., jeg tenker muligens å dra nytte av kontantstøtten også..Hvis den eksisterer i 2011, men den gjør vel det når de ikke fjerner den nå...:vetikke: (Fikk den akkurat litt når jeg var hjemme med yngstemann)

Tenkte å beg 50% i jobb etter permisjonen, og at pappaen samtidig tar 50% av sin permisjon i 20 uker... Da utsetter vi iallefall barnehagestart med 20 uker :tøff:
Der kommer kontantstøtten inn i bildet :glis:

camelia74
13-10-2009, 21:19
Takk jenter for en varm velkomst:glis:

Her var det god hjemmelaget lapskaus til middag. Ble ikke middag før syv da. Hvordan skal man ellers klare å få noe ferdig når man kommer fra jobb klokka halv 5? Er ikke akkurat så disiplinert at jeg får forberedt slikt kvelden i forveien :sparke:
Men fikk godt skussmål fra sønnen som sa jeg var verdens beste lapskauskoker, så det tar jeg med meg.

Ellers så har kvelden gått med til sysler som bretting av tøy og diverse rydding. Nå lader jeg opp til Greys Anantomy. De siste ukene har jeg bare sovnet, men har nå ladet opp med en kopp te på forhånd. Håper det er akkurat nok koffein til å holde meg våken til det er ferdig :gjesp:

Begynte akkurat å gjespe da jeg så gjespesmileyen, så dette lover ikke godt...

C.D
14-10-2009, 08:16
Lene: så spennende med UL i de tider da! Er ett mere "normalt" tidspunkt og man er garantert at hjertet slår. Blir så lei meg, fortvilet og "irritert" over alle som tar tidlig UL, før hjertet i det hele tatt begynner å slå, og er livredd for at de ikke har noen spire å ruge på likevel. Jeg syns det er så unødvendig en smerte å utsette seg selv for. Men i uke 13, ja da har det jo slått en god stund allerede da, det blir spennende!
(håper jeg ikke trør noen på beina med uttalelsen min over her, jeg vet og det kan ligge medisinske årsaker bak som gjør at man må. Er mere systemet jeg er irritert på, som ikke kan styre dette på en bedre måte)

JADA: det høres ut som dere har en fin plan da! Skulle ønske jeg og kunne planlegge slik,men vet jo aldri hvilken jobb mannen har, så da går ikke det.

Camelia: er jo ikke råd å ha tidligere middag da nei, men kl19 er jo ett greit tidspunkt det da. Ikke for sent liksom.
Omsorgsfull gutt du har da :rørt:

Hadde det veldig koselig sammen med barna i går kveld, og ved frokostbordet i dag. Tror dette gjorde godt for alle tre.
Er veldig spent på hvordan det har gått med eldstebonus da. SKal sende henne en sms tenker jeg.

Noen av dere sett pepsi maxen min? :gruble:
Jeg glemte den på stua i går, men i dag er den borte. Merkelig.....

baby nr.3
14-10-2009, 08:17
God morgen damer! jeg henger meg på denne tråden!
kvalm i dag, måtte nesten løpe fra barnehagen til 5 åringen før det gikk galt...:kvalm: samtidig er det greit å være kvalm, for da føler jeg meg gravid...:knegg:

*Lene*
14-10-2009, 08:30
God morgen modne mammaer :snill:

Hjemme fra jobb i dag. Syyyyk. Og dette er vel bare starten. Mitt immunforsvar er elendig ved graviditet. Var sammenhengende syk forrige gang :urk:

Nok syting fra denne kanten, hehe!

Viktoriana
14-10-2009, 08:34
Dere skravler så fælt at jeg ikke helt klarer å henge med.
Er så slapp og surrete om dagen. Får ikke i meg nok mat tror jeg. Har gått ned en kilo sist uke. Ser ut som om dette går som med lillesnupp - minus 10 kg de første md og konstant slapp.

Velkommen til nye - og C.D jeg har ikke tatt Pepsi max'en din. Har sluttet med brus.

Også er jeg helt enig - det er ikke gøy å være kvalm, men man føler seg i alle fall gravid. :rabla:

C.D
14-10-2009, 08:39
God morgen damer! jeg henger meg på denne tråden!
kvalm i dag, måtte nesten løpe fra barnehagen til 5 åringen før det gikk galt...:kvalm: samtidig er det greit å være kvalm, for da føler jeg meg gravid...:knegg:
Velkommen :blomst: skjønner hva du mener ja!

God morgen modne mammaer :snill:

Hjemme fra jobb i dag. Syyyyk. Og dette er vel bare starten. Mitt immunforsvar er elendig ved graviditet. Var sammenhengende syk forrige gang :urk:

Nok syting fra denne kanten, hehe!
Uffa :stakar: god bedring til deg.

Dere skravler så fælt at jeg ikke helt klarer å henge med.
Er så slapp og surrete om dagen. Får ikke i meg nok mat tror jeg. Har gått ned en kilo sist uke. Ser ut som om dette går som med lillesnupp - minus 10 kg de første md og konstant slapp.

Velkommen til nye - og C.D jeg har ikke tatt Pepsi max'en din. Har sluttet med brus.

Også er jeg helt enig - det er ikke gøy å være kvalm, men man føler seg i alle fall gravid. :rabla:

10 kg minus? :shock: guri det må være trasig, siden du da er slapp hele tiden.
Skulle ønske jeg ikke drakk max.....drikker ikke kaffe jeg da, så max er liksom min kaffe :sparke:

Viktoriana
14-10-2009, 09:15
10 kg minus? :shock: guri det må være trasig, siden du da er slapp hele tiden.
Skulle ønske jeg ikke drakk max.....drikker ikke kaffe jeg da, så max er liksom min kaffe :sparke:

Har jo litt å gå på da når jeg går ned så mye. Målet er å ikke gå opp så veldig mye.
Drikk brusen din med god samvittight. Måtte slutte både fordi magen ikke takler kullsyre så godt og fordi jeg vil kutte ned på koffeininntaket.

C.D
14-10-2009, 11:05
Jeg skjønner den da Viktoriana, men er nå uansett ikke godt å gå rundt å være slapp.
Jeg har alltid ønsket at jeg kunne gå ned i meg selv under svangerskapet (har også litt å ta av ;) ) men det ligger nok ikke for meg nei.
Skal gjøre en skikkelig innsats i forhold til vekta, når bølla mi har kommet ut. Nå vet jeg 100% at dette er siste barnet, så da er motivasjonen tilstede så jeg kan gjøre en skikkelig innsats i forhold til vekta mi som forhåpentligvis kan vare.
Gleder meg til å gå turer og bruke kroppen uten kynnere og bekkenvondter.

J.A.D.A
14-10-2009, 11:49
God morgen, skravledamer :knegg:

I dag er jeg hjemme fra jobben :urk:
Begynte med hoste og nysing og frysing o.l. i går. Natten var ikke noe særlig gøy!
Nå har jeg nettopp kommet meg opp av sengen, formen er litt bedre heldigvis...Like greit å bli ferdig med det nå før Fagprøven!!!

Føler såååå med dere som er kvalme :comfort:
Er kjempeglad for å ha kommet over min hyperemesisperiode :kvalm:
Denne gangen tok jeg av 8 kg (De andre gangene 9 og 11 kg), og jeg har vel ikke så veldig mye å ta av. Dvs noen kg mer denne gangen har jeg vel....:sparke: Ikke så ille som første gang, da ble jeg innlagt med en vekt på 44 kg :shock: :dåne:

Men nå begynne kg å komme krypende på, altså. Litt vel fort kanskje :noia:
Med BL denne gangen kommer de vel enda fortere og flere :mumle:

camelia74
14-10-2009, 18:05
J.A.D.A.: 8 kg, og 44 kg:shock:
Hjelp, skjønner at du ikke har mye å ta av!
Selv har jeg nok å ta av! Har slanket av ca 13 kg siste halve år, men nå har det kommet på 3 igjen. Det bekymrer meg litt, for tidligere har jeg aldri begynt å gå opp før rundt uke 14 kanskje. Har sikkert noe med alderen å gjøre :sparke: er jo ti år siden sist.
Satser på å starte igjen med nye friske tak i mai, med ammingen som drahjelp. Det har hjulpet meg godt tidligere:knegg:

Jeg tok ikke PepsiMaxen i går! Er det ikke flere i huset da?
Her blir aldri noe som smaker bedre enn havregryn stående lenge. Alt spises og drikkes opp før jeg rekker å blunke. Det er noen ordentlige sniker som bor i dette huset. Jeg hadde litt eget lørdagsgodt i skapet her (har pleid å ha litt på lager som er spesielt for meg når jeg prøver å gå ned i/holde vekta). Forrige lørdag var det helt tomt i posene...nesten... De har vært greie og spart 1 bit i hver av de to posene mine.
Det er selvfølgelig ingen av de andre i huset som er skyldige:himle:
De er veldig uskyldige... Det er jo uansett ingen som har spist det opp, for det er jo en bit igjen.
Er det noen som kjenner seg igjen, eller er det bare hos oss det bor slike gribber?

J.A.D.A
14-10-2009, 18:30
Tok av 11 kg, ned til 44 kg første gang (14 år siden, gitt...).
Denne gangen tok jeg av 8 kg, men da gikk jeg ned til 53 kg...Så det har kommet på noe kg de siste årene, ja....
(Enda flere egentlig, men har gått på lavkarbo så er ganske stabil nå ;) )

Sist jeg skulle lage kake var plutselig nesten all kakestrøet vekke :shock:
Og det var ganske spesielt, hadde kjøpt det i utlandet :mumle:
Ingen som hadde spist det, neida..Men datteren min måtte tilslutt innrømme det, da...:irritert:
Så ja, det skjer nok her i huset også, camelia...

Nå skal jeg male opptil listene på ene rommet her. Tar bare 10-15 min, meeen så var det det å sette i gang, da...:sparke:

Gullhøna:)
14-10-2009, 18:40
Hei! :juhu:
Slenger meg på her jeg. Tror jeg kan beskrives som moden nå, (jeg passerte 40 for ei uke siden...:fnise:)
Jeg venter tvillinger i mai, og formen er ganske bra. Er kvalm innimellom, spesielt hvis jeg blir sulten, eller kjenner noen sterke lukter (parfyme, røyklukt, matlukt osv.)
Men det jeg sliter mest med er hodepine og tett nese.
Våkner tidlig om morgenen og har dundrende hodepine som vedvarer det meste av dagen. :urk:
Skikkelig slitsomt, men jeg skal ikke klage da, jeg har jo strevet i flere år med å bli gravid og nå har endelig klart det dobbelt opp! :jupp:

camelia74
15-10-2009, 22:01
Hei! :juhu:
Slenger meg på her jeg. Tror jeg kan beskrives som moden nå, (jeg passerte 40 for ei uke siden...:fnise:)
Jeg venter tvillinger i mai, og formen er ganske bra. Er kvalm innimellom, spesielt hvis jeg blir sulten, eller kjenner noen sterke lukter (parfyme, røyklukt, matlukt osv.)
Men det jeg sliter mest med er hodepine og tett nese.
Våkner tidlig om morgenen og har dundrende hodepine som vedvarer det meste av dagen. :urk:
Skikkelig slitsomt, men jeg skal ikke klage da, jeg har jo strevet i flere år med å bli gravid og nå har endelig klart det dobbelt opp! :jupp:

Da er vi her fra maiklubben begge to da:glis:.
Du... jeg skjønner tanken på å ikke kunne klage fordi man er så heldig å være gravid:jupp:, men det er lov å syte litt da!

Stille her hos modne damene i dag, så god natt damer! :gjesp:

J.A.D.A
17-10-2009, 19:07
Ikke noen aktive, modne mammaer i dag...?

Jeg er helt utslitt om dagen, har sååå vondt i bekkenet :urk:
Var til fysio første ganng i går, og hun ville at jeg skulle bli 100% sykemeldt pronto :sparke:
Meeen jeg skal ha Fagprøve neste uke, så mååå bare gjennomføre den først...:sparke:
Gleder meg sånn til jeg er ferdig neste fredag!!
Bare håper jeg består....

C.D
17-10-2009, 22:18
Go kveld!

Litt stille det ble her ja, var sånn sist og......
Skjønner godt du vil bli ferdig med fagprøven før du blir sykmeldt ja.

Vondt i bekkenet jeg og, sitter i lysken på begge sider, og gjør at hele understellet er ømt og hovent. Lækkert ja :sparke:
1 mnd igjen i dag, om en uke kan han bare få lov til å komme :knegg:

klematis
17-10-2009, 23:27
Sniker litt her, men vet ikke om jeg blir værende så lenge pga blødninger!

Leser og leser, men orker ikke skrive så mye!

C.D
17-10-2009, 23:52
Åååååå :klemme: på Krumeline og :kryss: for at det går bra.

Taien
18-10-2009, 00:44
Jeg leser litt her inne, men føler ikke jeg har noe særlig å bidra med. I og med at de aller fleste (alle?) av dere har barn fra før av, så blir det jo mye det dere snakker om...og der har jeg lite å skrive om gitt. :vetikke:

Så jeg får fortsette å komme med sporadiske mld sånn dann og vann.

J.A.D.A
18-10-2009, 10:21
Hmmm, kanskje vi bare blir litt treigere med alderen :knegg:

1 mnd igjen, C.D. :shock:
Tiden går FORT!!!
Jeg er 25 uker i dag :jupp:

Krumeline, håper virkelig at det går bra til tross for blødninger :comfort: :kryss: Bare se hvor bra det går med Taien ;)
(Se der, tema som ikke har med tidligere barn å gjøre :glis: Men ikke et særlig hyggelig tema, da...Så håper blødningene gir seg snarest!!!! )

I dag må jeg forberede meg litt til i morgen, og så tenkte jeg å få malt litt til på rommet vårt!
Blir bare litt og litt, blir jo helt slått ut etterpå (og mens jeg holder på..) ....:urk:

baby nr.3
18-10-2009, 11:08
God dag alle sammen!
sent oppe i dag jeg. føler meg veldig sliten:gjesp:...tror det har sammenheng med at jeg har fibromyalgi.. Hadde ikke det i de to andre svangerskapene, så jeg er spent på hva legen min sier om det. Vet ikke hvordan det vil virke inn på svangerskapet. Får vel endel svar i morgen!!
Nok klaging fra meg! det er en kjempefin dag her i østerdalen og jeg skal ta med meg barna på kino i dag! Vi skal se Knerten! Det gleder jeg meg til!:vink:

C.D
18-10-2009, 11:20
God morgen!

Har sovet godt i natt, for første gang på en del netter. Tror nesten ikke jeg tør å fortelle sambo det, siden han har vært på hytta i natt med de to yngste....
Tross i god søvn, er jeg bare enda vondere i lysken og underlivet i dag. Trodde iallefall at starten på dagen ville være ok, men ser jammen ikke slik ut gitt.
Ja ja.

Taien: bare hiv deg med lell altså!

JADA: moden og gravid, ja det sier seg jo selv at man må da vel bli dobbelt så glemsk da :rabla:

J.A.D.A
18-10-2009, 13:01
Da har jeg fått malt litt, blir sååååå fint :hjerter:
Må ha en liten pause, sliter virkelig med bekkenet nå :urk:

Jeg har forresten også sovet noelunde bra i natt :tøff:
Det gjøre jeg sånn en gang i skuddåret eller noe...:gjesp:
(Kommende sambo er fremdeles på behandlingstur i Tyrkia, og ungene hos faren...)

Nå skal jeg faktisk lage tiiidlig middag, så male litt mer...

C.D
18-10-2009, 16:06
Vært på øving og gjort mitt siste stunt med korpset på en stund. Trodde det var pusten som skulle knekke meg, men det ble bekkenet gitt.

J.A.D.A
18-10-2009, 17:30
Hva spiller du, C.D.?

Nå har jeg malt og malt, blir driiiitfint :tøff:
Men nå kan jeg nesten ikke gå, langt mindre reise/sette meg :mumle:
(Og det er uten å tulle eller overdrive)
Kan ikke fatte hvordan jeg skal klare å overleve Fagprøven, blir jo bare verre og verre dette her...:urk:

C.D
18-10-2009, 18:58
Jeg spiller euphonium, også kallt bariton i janitsjar-sammenheng, jeg spiller brass ;)

Ligget på sofaen med ett av mine sjeldne migrene anfall. Gitt seg nå, men skal ikke utfordre med for mye data-titting.

Høres ikke bra ut det bekkenet ditt JADA.....

J.A.D.A
18-10-2009, 20:46
Hmm..er ikke helt inne på forskjellige instrumenter, men jeg er sånn ca med på hva du mener ;)

Migrene høres ikke godt ut, håper det blir lenge til neste anfall :comfort:

Nei, jeg gruer meg noe helt j..lig til uken som kommer, og gleder meg veldig til fredag etter kl 15!!
Blir nok sykemeldt 100%..jeg som egentlig tenkte 50% eller aktiv.
Vil jo være i jobb, men skjønner iallefall at jeg må han en solid pause nå...:sparke:

Nå skal jeg "okke" meg inn i sengen :gjesp:

God natt :)

camelia74
18-10-2009, 20:53
J.A.D.A: Det må da bli kjedelig mye penselvask når du maler litt etter litt? Håper du snart er helt ferdig da. Høres ikke bra ut det bekkenet ditt. Ønsker deg lykke til med fagprøven. Håper ikke kroppen slår seg helt vrang.

C.D.: Korps ja, det er jammen lenge siden for meg. Spilte fløyte en gang for ca 100 år siden.

Her sitter jeg i sofaen under et ullpledd, og det har jeg gjort de siste timene. Deilig! Nå begynner jeg å bli litt irritert fordi jeg må reise meg for å gå på do. Fillern! Men da er det vel bare å reise seg da. (Jeg er så bedagelig av meg:rødme:)