PDA

Vis full versjon : Susses første våkenatt !

susse
08-09-2002, 12:46
Litt syt på sndagsmorran.:gal2:
Aller første våkenatt er det jo ikke, men første med dette barnet i allefall....

Jeg er HELT utslitt:o, ungen var ganske rolig i går, men da jeg skulle legge meg kl 23 starta romsteringa....og halsbrann....kl 02.30 roa nurket seg ned, da var jeg sliten....kl 0430 våkna jeg av spark i blæra og måtte opp på do...sånn fortsatte det ! Når storebror våkna kl 7 var det helt slutt på freden. Nå derimot sover nurket som en stein.
Håper virkelig ikke dette fortsetter, da blir jeg desperat !!!
På toppen av det hele har jeg nyoperert 2,5 åring i huset som krever oppmerksomhet, kos og omsorg hele døgnet så klart.

Huff det ble mye klaging, men nå er ferdig, godt å få det ut !

Bortsett fra denne natten er det heldigvis flott å være gravid igjen, og jeg nyter alt liv jeg kjenner i løpet av dagen !
Skal på kontroll igjen på tirsdag og er spent på om jeg får UL denne gangen også.

Ha en fin sødag jenter !!!
:klapp:

Nellevis
08-09-2002, 22:49
Hørtes ut som en slitsom natt, ja!!!
Jeg sover generelt ganske dårlig om nettene nå og får absolutt ikke den søvnen jeg trenger. Våkner ikke av noe spesielt, men blir liggende lys våken sånn fra 2-tiden og utover. Ligger og tenker på alt mulig rart som bekymrer meg; spesielt at jeg ikke får sove! Vond sirkel det der!!

Men som deg; det er helt herlig å være gravid!!! Dette er vår første, så jeg har iallefall bare meg selv (og mannen) å ta hensyn til!

Håper du får sove bedre i natt!!:)