PDA

Vis full versjon : Vondt nederst i magen.. Spark?

Ung_mor
18-10-2009, 22:17
Denne lille frøkena i min mage sparker overalt og nå har hun begynt å sparke nedover og jeg får sikkerlig vondt.. akkurat som hun treffer noe så jeg får sikkelig vondt.. som om noen slår meg nederst i magen.. kanskje det ikker er spark heller bare tilfelldigheter at dette kom samtidig som hun begynte å romstere.. Vet ikke jeg.. Plus at det kjennes ut som jeg må på do hele tiden, sps om natten.. hva kan jeg gjøre??

harmony
21-10-2009, 15:51
Om det er veldig brå smerte som forsvinner like fort igjen, og du merker det samtidig med at jenta di er aktiv, kan det jo være at hun ligger langt nede og sparker deg et sted det ikke er noe godt. Det kan også være smerter fra ligamentene som holder livmoren på plass.

Hyppig do-besøk er dessverre ikke noe ukjent fenomen i svangerskapet heller. Lite å gjøre med annet enn å vente på at hun skal komme ut om et par måneder. :) Går ut fra du får sjekket urinen din hos jm, om du synes du tisser veldig veldig hyppig,kan det en gang iblant være urinveisinfeksjon som man ikke har særlig mye symptomer fra. Det skader jo ikke å få sjekket urinen din om det er lenge til neste kontroll, det kan du jo få gjort uten noen timeavtale.

Lykke til!