PDA

Vis full versjon : Venninnen min fra sorggruppa har fått en gutt i dag !

Gretchen
24-04-2003, 00:41
Jeg er så glad på deres vegne !
De grudde seg skikkelig til keisersnittet, fordi sist gang gikk det galt mens de holdt på med keisersnitt.
I dag fikk de en velskapt gutt på 49 cm og 2850g.
Jeg sitter her med stor mage selv og har 29 dager igjen til mitt eget keisersnitt.
Mitt forrige barn døde jo i uke 30, og jeg har kommet over den værste angsten for min lille i magen.
Dette at det har gått bra med dem nå, det er jo også skikkelig positivt for meg, gleder meg utrolig til å få kommet på besøk og sett på vindunderet.
Klem

Maz
24-04-2003, 14:24
Er det ikke deilig når den værste angsten slipper og du endelig føler at dette faktisk både kan og vil gå bra :D

Du har tydligvis hatt god erfaring med sorggruppe og møtt noen du kom overens med der. Fint å høre at dette fungerer for noen. For oss ble det for lite, for sent og for uprofft.

Det må være deilig å ha noen i lignende situasjon som deg og dele "angsten" og gleden med.

Lykke til med besøket og ikke minst snittet...

Gretchen
25-04-2003, 12:40
Ja for oss fungererte sorggruppe veldig bra. Vi synes vi kom litt for sent i gang, men det fungerte utrolig bra. Vi gikk der et helt år og fikk snakket om alle fasene, hva som hadde skjedd, begravelsen, første 17. mai, første sommer, første jula, ett år etter etc.
Vi var veldig få, første tre par, så sluttet det ene paret, og det kom inn ei singel jente, som gikk bra sammen med oss andre, men vi to parene som gikk der hele tiden fungerte veldig bra sammen har hatt kontakt nå i over ett år etter at sorggruppa sluttet, og får nå barn med 29 dagers mellomrom (begge skal ta keisersnitt) Vi fødte også våre små engler på samme dag (28/12-00)
Vi har fulgt og støttet hverandre gjennom svangerskapene og har hatt gjensidig glede av det.
Klem