PDA

Vis full versjon : Angående UL, og babyen som person

Vinga
08-09-2002, 14:11
Hei jenter :)

Nå er det mindre enn 2 uker til det er vår tur å hilse på babynusket vårt!! Å gjett om jeg gleder meg!! :klapp:

Da skal vi spørre om kjønnet, og kanskje kan jeg skifte ut "vesle L" i signaturen med "vesle Leander" eller "vesle Leandra"!!!
Det hadde vært flott da dere :)

Jeg tenker mye på hvem det er jeg går og bærer under hjertet. Det er jo et helt nytt menneske som skal vokse opp til å bli et selvstendig individ, med sin helt særegne personlighet og hele pakka. Wow... Store tanker.

På grunn av meg :p og min kjære samboer :bryn: så kommer det et nytt menneske inn i verden, på godt og vondt.

HURRA :klapp:

Guttemor
08-09-2002, 14:22
Vi skal på ultralyd i morgen, og gjett om vi gleder oss!? :D

Har mange tanker i hode, som f. eks. om alt er bra med babyen, om termindatoen stemmer sånn omtrent med det vi og legen mener, og hva slags kjønn det blir. Ja, vi håper på å få vite kjønnet vi også, men er forberedt på at det ikke er sikkert de kan se det.

Får vi ikke vite det, kommer jeg til å "sprekke" av nyskjerrighet i de neste 5 mnd. :p

Guttemor 18+4

:findag:

Tidl. bruker
08-09-2002, 17:37
Gleder meg til det blir min tur snart.

Hennie
09-09-2002, 13:19
Vi skal på UL 12 sept., dvs førstkommende torsdag.

Det ser jeg frem til med skrekkblandet fryd.

Har hatt endel dårlige erfaringer i de siste par årene med andres svangerskap og tenker mye på alt som kan være galt.

Nå er jeg mest glad for at dagen snart er der så vi endelig kan få bekreftet at alt er bra:klapp:

Ellers så er det skikkelig baby-boom i både vennekrets og familie fremover så alle får noen å leke med iallefall fra nå og til og med mars kommer det 5 bebiser som jeg vet om til nå..det er jo litt moro da.

:findag:

Sessa
09-09-2002, 13:22
Dere har absolutt noe å glede dere til!!!

:klem: Sessa 19+0 !! :klapp:

minni
09-09-2002, 17:02
Jeg bestemte meg for ikke å få vite kjønnet, tenkte det var greit å ha noe til gode... :D Men jeg er ganske overbevist om at det er en liten gutt... og hvorfor jeg er det? Mannen min syntes jordmor var så rask med å spørre om vi ville vite kjønnet og da var han sikker på at hun så en liten tissefant..