Vis full versjon : Rød urin
Jeg har 2 uker igjen til termin, og i dag har jeg hatt rød urin. Det er ikke noe slim eller lignende, og når jeg tørker meg, blir ikke papiret rødt, men det er altså rød farge i doskåla. Noen som har vært borti lignende? Får legge til at jeg drikker rikelig med vann, minst 3 liter hver dag. Har hatt veldig vondt i magen i natt, baby lå i helspenn og presset alle veier, har nesten ikke sovet.
Har ringt legen, men han var til lunsj, så han ringer vel tilbake snart håper jeg.
Filifjonk
24-04-2003, 15:48
Tyder på at du har blod i urinen. Bør komme deg til lege snarest!
Babyen kan ha sparket borti nyrene dine og det kan være veldig alvorlig.
Ring legen så fort du kan!!
Jeg er enig med Filifjonk, dette høres ut som blod i urinen og sånt skal alltid sjekkes opp.
Tidl. bruker
24-04-2003, 17:13
Huff da..
Har ikke peilig på det her i det hele tatt jeg, sender deg bare en STOR :klem: og håper at du får tak i legen din.
Har vært hos legen nå, var litt blod i urinen, ellers alt bra. Urinen ble sendt til dyrking, får svar på den i morgen tidlig....
Det kan også være en urinveisinfeksjon, og det er ikke alltid det er like lett å oppdage det.
Dessuten er det veldig vanlig under svangerskap å få det.
Lykke til, du skal se at det ikke er noe farlig!
Tidligere Bruker
25-04-2003, 12:00
Trenger ikke være noe alvorlig nei.
Er det UVI du har, så hjelper pillene du får ganske fort, men det er jo rart at du ikke har andre plager da, men jeg har hørt om dem som har UVI uten plager også. ;)
Lykke til. :)
:mervink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.