PDA

Vis full versjon : Ang. Keisersnitt

Nasse
13-08-2002, 02:25
Hallo\utklipp{wave}

Som jeg har nevnt et unevnelig antall ganger her inne i dag, skal lille.nasse få hjelp til å komme til verden på fredag:D Er ikke meningen å virke demoraliserende på dere andre som går og venter, men jeg GLEDER meg, og selvfølgelig opptar det tankene mine store deler av dagen....

Har imidlertid et spørsmål som jeg lurer på. Ved andre operasjoner får man som regel beroligende i form av sprøyter el. tabletter før operasjonen, men hvordan er dette ifht keisersnitt??? Det vil vel påvirke babyen?? Hadde keisersnitt sist også, men ikke planlagt så det vil vel ikke bli det samme...

Er det noen som siiet med erfaringer??

:klem: Nasse(4dg til Ksn) og lille-nasse:baby:

amor
13-08-2002, 02:39
Hei! :)

Nå er det rett før! Forstår at du gleder deg masse og helst ser at dagene går fort nå jeg! :klapp:

Nei, du vil ikke få noe beroliggende før snittet. Det fikk ihvertfall ikke jeg da jeg var igjennom dette sist. Mener at jeg spurte, men fikk beskjed om at ingenting skulle ned igjennom munnen. Man er totalt fastende. Ikke ok.:gal2:

Håper du får en fin opplevelse av snittet. En ting er ihvertfall sikkert og det er at et planlagt snitt er noe helt annet enn et hastesnitt. Jeg håper at du vil være enig med meg når det er over og du har den lille utenfor magen! :baby:

Massevis av lykke til! Jeg har 16 dager igjen til mitt snitt...om :baby: :baby: holder seg der inne helt til den 28.:D

Robyn
13-08-2002, 05:47
Hei Nasse! :)

Tenk at nå er det bare 3 dager igjen til du får møte den lille som bor i magen din. :happycry:
Det må være så rart å ha en dato... jeg kan bare gå her og håpe jeg føder før oktober...:p (Går på overtid fra 02.10)

Ønsker deg uansett lykke, lykke til.

:klem: fra Robyn, 35+2

Mormona
13-08-2002, 11:18
Jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, for det vet jeg sannelig ikke...men jeg tenker masse på deg som nå får babyen din i armene om bare 3 dager....det må være en rar følelse å vite det, men samtidig en lettelse å ikke ha noe usikkert rundt når babyen din kommer.

Ønsker deg lykke til jeg også og gleder meg til å høre om lille Nasse's vei ut i verden.

klem fra Mormona T-19

Stini
13-08-2002, 11:59
Hallo Nasse!!

Vil bare ønske deg : LYKKE TIL !!:klapp: :klapp:
Tenk at du snart har Mini-Nasse i armene:gladtrist

:findag:

Klem fra Stini & Lille Håp 35+2

Anne M
13-08-2002, 12:39
Er ikke sikker,men ønsker du dette sterkt,så hadde jeg spurt pent ;)
Ved akutt får man nok narkose tvert,det fikk iallfall jeg.
Da har de ikke tid til at noe medikament skal virke...

Uansett, jeg ønsker deg all mulig lykke fredag,tenker på deg!

:findag:

Klem Anne M + lillegutt 33+4 :baby: