Vis full versjon : Heldødt sexliv?
Filifjonk
24-04-2003, 17:20
Er det flere her som ikke greier sex? Jeg og gubben har ikke rulla oss i halmen på over 3 måneder. Årsaken er at jeg har så helvetes vondt pga bekkenløsningen. Min mann er forståelsesfull og sier vi kan ta det igjen etterpå. Heldigvis. Men jeg føler det er litt urettferdig at han skal måtte vente til ut i oktober en gang. Får litt dårlig samvittighet. Har jo behov jeg og.. men orgasme er direkte vondt for tida.. og samleie er utelukket. Så det blir ikke noe liksomsex engang. Masse kos, joda... men så blir man opphissa da og kan ikke gå videre.. Vanskelig..
Så vi har kutta ut alt vi da.. Lever i et kloster for tiden.
Trenger råd.
K@roline
25-04-2003, 13:39
Stakkars deg da... Var en periode jeg heller ikke klarte å ha sex. Ble fort tørr og utslitt og orker rett å slett ikke mer. Du kan jo onanere han til det går for han. Ta parfymefri massasje olje (koster ca. 120 på BodyShop,) og lek med han. Tror du får god respons på det... Lykke til... Skriv gjerne en personlig meldig og forklar hvordan det har gått.
:findag:
Tidl. bruker
25-04-2003, 17:18
Hørtes ikke bra ut, men sant som KarolineR-K skriver da, det finnes jo flere alternativformer for sex enn samleie.
Forglemmegei
26-04-2003, 20:57
Synes forslaget er bra, men allikevel... vet ikke helt om det er tingen! Selvfølgelig veldig fint for han, men hva med deg selv? Hvis kos er vanskelig pga den store lysten, så blir det jo litt vanskelig å bare ta tak og ronke han!!! Jeg synes ihvertfall ikke at du skal ha dårlig samvittighet. Du går jo trossalt å bærer på deres felles barn! Har du vondt, ja så skjønner han det! Det kan du ikke noe for!
Prøv heller å tenke på alt annet positivt og drøm istedet om hvor fint dere skal få det senere!!
Jeg har slitt mye med vond rygg. (ble mye bedre etter operasjon) og vet dermed hvordan sånt kan ødelegge sexlivet. Men, jeg klarte å ligge stille med beina til siden så det gikk(ehh ihvertfall for han;))på et vis. Kan ikke akkurat si at det gav meg så mye, men jeg var allikevel glad for at jeg kunne hjelpe han!
Men, om det ikke hadde gått så hadde han bare måttet vente til jeg var bra igjen...
Du får holde ut, og så får du tenke på hvor fint det er at du kan tenne så til de grader på typen din! Mange sliter der også:)
Filifjonk
26-04-2003, 21:07
Takk for svar jenter. Jeg har heldigvis en veeeeldig forståelsesfull mann og vi klarer å snakke om alt også sex. Han har tidligere gitt uttrykk for at trykket kan bli stort til tider og at han gjerne skulle hatt utløp. Men han vet at det å hjelpe han opphisser meg og at jeg ikke nøyer meg med halvgjort arbeid. ( Kresen) Vi vet også at samleie nå vil kunne gjøre store skader på leddbåndene i bekkenet mitt. Så vi holder oss i klosteret. Men det er jo et problem da.. skal så lite til før vi har lyst begge to..
Særlig nå som det har vært en evighet siden sist.
Må begynne å tenke på hverandre som uappettelige og udelikate..Har faktisk begynt å legge oss til forskjellige tider sånn at den ene sover når den andre kommer inn. Det har funka... men hvor lenge. .. det gjenstår å se.
jeg var helt død for følelser om sex i omtrent en uke, og har vært helt rar, men ellers har jeg ikke merket særlig ennå. men merker jeg får litt vondt i bekkenet om jeg ligger i samme stillingen lenge, i hvert fall med ham oppå
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.