PDA

Vis full versjon : Tung og sprengt nederst i magen....

Charmed
30-11-2009, 18:09
I går og i dag har jeg følt meg så innmari tung nederst i magen...føles ut som det holder på å sprenges. Kjenner babyen romstrerer oppe i magen,men nederst er det bare hardt og ubehagelig. Noen som vil synse litt? Er så ekkelt til tider....:sparke:

Charmed
30-11-2009, 18:12
Kan legge til at hvis han sparker eller romstrerer nedi der så stikker det...:rabla:

Engle
30-11-2009, 19:13
Det er ikke så uvanlig på slutten, jeg har hatt det sånn lenge, men jeg ligger på sofaen mest mulig for å ta det rolig.(22 uker + 5 dager) Det er en type kynnere pluss at vekten av babyen presser livmorhalsen, men hvis du er bekymret, hadde jeg heller tatt en sjekk for mye. Du kan jo ringe føden og be om en sjekk. Da kan de sjekk lengden av livmorhalsen din, så kan du utelukke at det er noe fare for å føde for tidlig. De gjør nok ikke så mye når du er så langt som 32 uker. Lykke til.

Karette
30-11-2009, 19:30
Det høres ut som at babisen din ligger lengre ned nå, og det du kjenner er nedpress. Det er jo mindre plass å boltre seg på også, så da er ikke alt like behagelig desverre :urk:

Om du blir bekymret, så ta en tlf til føden - det er bedre enn å sitte hjemme med urolige tanker - selvom det ikke er noe galt :klemmer:

Charmed
30-11-2009, 20:25
Takk for svar jenter...føles litt bedre nå. Har JM time på onsdag så skal holde ut til da. Får sikkert bare mer noia siden jeg ikke har vært på kontrol på nesten 1,5 mnd siden JM og fastlege avbestilte sist :stønn: