PDA

Vis full versjon : Hvem er jeg som gjør dette frivillig?

Qatrine
08-09-2002, 17:53
Jeg kan bare ikke fatte og begripe at jeg virkelig vil gå gjennom dette en gang til. Jeg er bare så fryktelig forbasket kvalm. Jeg orker ikke stelle gutten min, eller gi han mat. Det eneste jeg orker er å grine og spy. For meg er denne tiden et helvete, og jeg kan bare ikke får sagt hvor mye jeg gruer meg til mannen skal på jobb i morgen. Hvordan skal jeg klare å mate, kose, leke med gutten min? Jeg er bare så forvilet nå, hadde liskom håpet på at det skulle gå lett denne gangen. Men desverre ser det ikke sånn ut. Jeg føler meg om mulig værre enn sist.

I tillegg til kvalmen sliter jeg med en konstant svimmelhet, den har jeg hatt de siste månedene. Skal til spesialist og undersøke om det kan være balansenerven. Det gjør meg ikke noe mindre kvalm at alt går rundt hele tiden inni hodet mitt:(

Hva skal jeg gjøre? Stakkars lille gutten min, jeg har jo ikke noe overskudd til han:(:(:(

*syte syte*

Jeg føler meg bare så forferdelig hjelpesløs.

Nuta
08-09-2002, 18:01
:stakar: Uff da Qatrine!! Det høres fryktelig slitsomt ut. Har du ingen som kan komme på dagen og avlaste deg litt??

Får håpe kvalmheten din går over snart!!

Tidligere bruker
08-09-2002, 19:01
Håper du blir bedre snart og at du får litt mer overskudd.

Sender deg mange bli bra igjen klemmer jeg:)

:klem::klem::klem::klem::klem:

Elin
08-09-2002, 23:32
Føler med deg, Qatrine..:(
Jeg var også utrolig dårlig i begynnelsen av forrige svangerskap, men det har jeg visst klart å glemme..

Har begynt å få kraftige symptomer på at noe er på gang nå også.. Og det er IKKE morsomt. Ingrid har vært syk en uke, og sambo har vært hjemme fra jobben og passet på oss begge.

Har ikke noe overskudd i det hele tatt. Til og med å gå på do er et ork.. Oj, oj..

Håper dette går fort over for oss begge to!
Mange :klem: :klem: :klem: fra meg..

Tidl. bruker
09-09-2002, 00:06
Hei Qatrine!

Jeg er ikke god på sånne regler og sånt, men hvis du blir sykemeldt får ikke mannen din være hjemme da? Jeg mener at hvis du blir sykemeldt i permisjonstiden (du har vel permisjon eller har jeg misforstått?), så kan mannen din overta din permisjon? Rett på meg hvis jeg er på feil jorde nå, men det kan være verdt å undersøke.

Jeg har vært ganske kvalm selv i helga, men jeg har ikke kastet opp så jeg skjønner at du har det hundre ganger verre enn meg og da er det synd på deg. Jeg har jo følt meg helt forferdelig, stakkars deg.....

Til slutt sender jeg noen :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: