PDA

Vis full versjon : Det er bare å slutte...

ladyae
25-04-2003, 18:14
Da jeg fikk mistanke om jeg var gravid,kuttet jeg røyken med en gang...Har vært røykfri nå i 1 uke og har ikke hatt lyst på røyk en gang...Bare ikke tenk på røyk så går alt bra..:)

Kos fra ladyae og snuske:baby: 5+3 :klapp:

Tidl. bruker
25-04-2003, 19:11
Nå ble jeg skikkelig provosert. Jeg hadde ikke tenkt å svare, men ender visst opp med å gjøre det likevel.

Hvis det hadde vært så enkelt å slutte, tror du ikke at alle gravide røykere hadde gjort det? "Bare ikke tenk på røyk så går alt bra.." Det må være en av de mest flåsete kommentarene jeg har lest. Fint for deg at det er så enkelt, men jeg tror dessverre ikke at dette er hverdagen for mange andre.

airam
25-04-2003, 19:20
Noen har det veldig lett for å slutte røyke. Kanskje er det fordi de er kvalm, eller av annen grunn klarer det ved "å bare ikke tenke på det"... Ære være de for det! :klapp:

Men så finnes det også vi som ikke klarer det så lett.:(
Vi prøver og prøver. Vi vil jo så gjerne. Er til å bli :bonk: smårar av...
Allikevel tror jeg man må sette pris på seg selv og være stolt over den/ de røykene som de klarer å hoppe over!!!!! :klapp:

Vi er alle forskjellige individer og jeg tror ingen gravid hadde røyka hvis det "bare" var å la vær å tenke på røyk"

Lykke til allesammen! Vi klarer dette!
Som legen min sa:

Bedre sent enn aldri og hver røyk som ikke røykes er bra!!!!!!!!!

ladyae
26-04-2003, 21:14
Ble litt lei meg nå...det var virkelig ikke ment slik....Når jeg tenker over det så var det kanskje dumt sagt.. Men det var bare ment som hjelp,ikke for å være slem...:(
Unnskyld kjempe masse..

Uansett,så ønsker jeg alle lykke til i graviditeten...:D

Kos fra ladyae og snuske :baby: 5+4

airam
28-04-2003, 13:01
Litt hormoner ute og går også... Ikke meningen å kjefte på innlegget ditt...

:stakar:

mamsen27
29-04-2003, 19:48
:???: :???: :???: :???: :???: :???:

Chickxsy
27-05-2003, 06:05
Jeg sluttet å røyke noe ufrivillig helt plutselig (kroppen min fant plutselig ut at den ikke tålte det lenger ellernosånt, begynte plutselig bare å spy av det... :uff: veldig effektivt da) men tilbake til saken;

Skjønner godt at folk sliter med å slutte å røyke. Det er nå 5 år siden jeg "sluttet", og jeg savner fremdeles å kunne ta meg en sigg. FEM år altså...

Klarer dere å gå ned til 2-5 røyk om dagen etter å ha røyket 20 om dagen har dere iallefall min stående applaus. Vet ikke om jeg kunne klart det om ting ikke hadde gått som de gikk.

Det er selvfølgelig noe annet om man begynner å røyke i svangerskapet, men hvem er dumme nok til å gjøre DET da??

Tidl. bruker
10-06-2003, 16:32
Jeg ble også "litt provosert" da, ikke meningen å kritisere, men : Å holde seg unna røyk i en uke er i seg selv ikke noe mesterstykke ;) Det er å holde seg unna røykene når ukene blir til mnd, og mnd til ÅR ;)

ladyae
11-06-2003, 15:26
Jeg er ikke lenger gravid..mistet for 5 uker siden..:(
Men jeg har ikke begynt å røyke igjen.har nå klart meg uten røyk i over 2 måneder...og har ikke lyst på røyk heller..:)
Det eneste som betyr noe for meg nå er at jeg blir gravid igjen,har kjempe lyst på en liten:baby:
*good luck til alle som vil slutte* ;)
Og all honnør til de som har sluttet....:klapp:

Kos fra ladyae:findag:

Ceridal
11-06-2003, 18:58
Sender deg masse gode :stakar: :stakar: :stakar: og ønsker deg lykke til videre. Flott at du klarte å kutte røyken helt. Klem til deg.