PDA

Vis full versjon : "Nedpress...??"

TigerLilly
12-12-2009, 14:19
Vet ikke helt om dette er rette plassen å legge dette, men tar en sjanse.

Jeg er 18 uker med tvillinger i morgen. :snill: I dag har jeg gjort litt her hjemme, men ikke så mye at jeg er sliten liksom.. Men jeg har fått et utrolig nedpress forran i magen (vanskelig å forklare, men det er liksom ikke inni som om noe vil ut..) og en konstant smerte i ryggen. Jeg la meg ned på sofaen for en halvtimes tid og det har roet seg noe, men det har ike forsvunnet helt. :sparke:
Er det noen som har opplevd noe lignende?

På forhånd takk for svar. :)

Engle
13-12-2009, 00:39
Jeg har hatt det samme i begge svangerskap. Det kan være tegn på at du må ta det rolig. Ikke løfte nå, ligge endel av dagen, få litt vekt av livmorhalsen. Hvis du har samme følelse imorgen, ville jeg bestilt en time på sykehus eller gynekolog for å sjekke livmorhalsen. Jeg måtte ligge på sofaen fra uke 27 i forrige svangerskap pga. tidlig modning av livmorhalsen, dette svangeskapet har jeg ligget stor deler av svangerskapet.
Dette du har nå kan bare være en overbelastning, som blir borte hvis du tar det rolig ett par dager. Hvis du får følelsen ofte, ville jeg gått til regelmessige kontoller av livmorhals og prøve å ta det med ro.
Tvi, tvi og god bedring. :snill: